Hotel Rajthanee

Met vrienden

niet weer

Monique R.
18-1-2010

Wij zijn in dit hotel verbleven omdat onze reisorganisatie het had geboekt. Wat een vreselijk hotel... Het oogt van de buitenkant al kil. Gelukkig hebben we er wel lekker geslapen... en ben je 's avonds zo in het centrum van Sokhuthai. Sukhothai biedt een keur aan restaurants en we hebben dan ook eens Europees gegeten voor de verandering. Het hotel is nodig aan renovatie toe!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rajthanee in Sukhothai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rajthanee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.