Bed and Breakfast Baan Nakaow

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast Baan Nakaow

1 review over Bed and Breakfast Baan Nakaow in het Nederlands

Mooi en rustig gelegen Guesthouse

G. Meuwissen
24-3-2014

Rustige locatie midden tussen rijstvelden. Warm welkom door de dames Nit en Tar, beiden spreken zeer goed Engels. En zeer behulpzaam.

Mooie, zeer grote suite en mooie lobby.

Thaise massage in guesthouse was een van de beste die we ooit in Thailand hebben gehad. Alles perfect. Ontbijt gevarieerd en het avondeten zeer goed en lekker. Zoutwater zwembad. Mooie locatie om te relaxen.

Ligging prima, niet te ver van Sukhothai en Sri Chatnachalai.

We komen hier zeker nog een keer terug

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Baan Nakaow in Sukhothai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Baan Nakaow zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.