Sikao

Reviews over Sikao

mooi plek

paul,
    25-2-2010

een mooie plek met mooie kamers. de tocht naar de eiland moet je zeker doen. een rustige plek, je moet hier voor je rust heen gaan. in de omgeving niet heel veel te doen! het eten is prijzig voor thaise begrippen, op europees niveau.

Gereisd met partner in februari 2010

Fraai hotel ,maar de ligging is minder

G. van den Berg,
    22-2-2008

Fraai hotel ,maar de ligging is minder. Weinig uitzicht op zee. De kamers zijn mooi, maar liggen nit goed (mede door het ontbreken van uitzicht). De algemene ruimtes van het hotel zijn indrukwekkend, schitterend! Het Aqua-restaurant is het beste wat je kan overkomen, perfec, zowel inrichtin, service als eten. Jammer is dat het geheel erg duur is. Tijdens ons verblijf was het de eerste dagen erg druk en lawaaiig door een seminar van een Thaise Michelin-groep. Daarna was het lekker rustig.

Gereisd met partner in december 2006

Een mooi hotel,prachtig gelegen dat wel maar krab jezelf 1

Monique,
    12-9-2007

Een mooi hotel,prachtig gelegen dat wel maar krab jezelf driemaal achter de oren als je er met kinderen in de regentijd heen wilt. Van alle beloofde activiteiten op de website blijkt bij aankomst niet veel waar.Geen fietsen voor kinderen, dagresort is gesloten, buitenactiviteiten konden niet doorgaan met 12 gasten(incl ons gezin!)binnenact. niet rendabel, slechts 1 restaurant open en vervoer vanaf hotel 650 Baht PER PERSOON naar Trang of 2500 baht p.d..(bij de Pak Meng pier 5 km verderop kun je o.a. bij Lay Trang resort veel goedkoper minivan1800 baht p.d. of scooter, 300 baht per dag, huren)Volgens personeel kiest topmanagement er bewust voor deze info. achter te houden. Personeel ter plekke is overigens zeer vriendelijk, dienstverlenend waardoor we o.a. toch nog konden genieten van een prive kook- en snijcursus in de keuken.

Gereisd familie in augustus 2007

Fantastisch mooi hotel in een prachtige omgeving (ligt wel

B.J. Bosch,
    12-3-2007

Fantastisch mooi hotel in een prachtige omgeving (ligt wel geisoleerd). Ongeveer 45 kilometer van Trang. In de nabije omgeving is nog niet veel te doen. Ongeveer 4 kilometer van het hotel is een straat met restaurantjes en een paar kleine supermarktjes je kunt daar op het strand eten. Verder zijn hier veel mooie "white beach" eilanden in de buurt waar je met een bootje naar toe kunt, deze eilanden (koh Kradan en Koh Muk) zijn zeker de moeite van een bezoekje waard.Je bent dus erg aangewezen op het hotel. Je hebt er drie mooie restaurants (5* sterren bediening en eten maar ook 5* sterren prijzen voor Thaise begrippen)

Wie van absolute rust houdt,lekker verwent wil worden en niet alle dagen winkeltjes wil kijken kan hier een fantastische vakantie beleven.

Gereisd anders in maart 2007

Wij hebben hier 4 nachten overnacht, januari 2006, voordat

Richard & Inge,
    27-12-2006

Wij hebben hier 4 nachten overnacht, januari 2006, voordat wij aan een island hopping toer voor de kust van Trang begonnen. Slechts 30 kamers waren bezet. De service en ambiance zijn geweldig. Het strand bij het hotel is niet overweldigend maar dat is het strand bij de private beach house op Kho Kradan wel. Ook daar word je door staf van het hotel in de watten gelegd. Enkele km verder van het hotel richting Pak Meng pier is een klein dorpje waar je 's avonds ook gerust kunt eten aan het strand. De hotel taxi brengt je er naar toe. De Spa is werkelijk prachtig en de behandelingen zijn uitmuntend!!! (we hebben vergelijk in Thailand). Samengevat: een heel goed hotel op een heel rustige plaats waar je compleet tot rust komt. Wij hebben genoten!

In dit gebied is overigens geen overlast van de Tsunami geweest.

Gereisd anders in december 2006