Reviews over Sattahip / Bang Sare

Wat een service en gastvrijheid!

Anouk
    22-11-2013

Julie en Steve doen er werkelijk alles aan om het je naar de zin te maken. Ze geven insider tips over leuke uitstapjes en restaurants. Ze rijden je met hun busje van hot naar her of regelen mister A met zijn taxi. Daarnaast hebben ze schitterende verhalen over hun leven in Thailand en maken je (als je dat wil) direct deelgenoot van dat leven.

De kamers zijn perfect op orde en er een prima zwembad om even in af te koelen.

We hebben een fantastische tijd op het water gehad met Andy. Hij heeft een prima boot, wakeboards, en (slalom)ski's. Andy geeft desgevraagd ook instructie waar je echt wat aan hebt. Als je goed skiwater wil hebben, boek hem dan om 8.00 uur in de ochtend!

Fijne plek om bij te komen van een lange vlucht

hoeksie
    31-8-2012

Onze eerste accommodatie in Thailand. Julie en Steve zijn super gastvrij en maken dat je je snel thuisvoelt. Ook de kids waren meer dan welkom. Geen regeltjes en gedoe, gewoon lekker relaxen en als je om 23.00 uur nog een duik wilt nemen, houdt niemand je tegen.

Internet is beschikbaar op de computer van Siam Court en de kids konden zo heerlijk contact onderhouden met hun vrienden thuis.

De directe omgeving is niet heel bijzonder, maar in de omgeving is wel veel te doen.

Heerlijk kleinschalig hotel in een thaise omgeving

Natasja
    6-12-2011

Geen zin in grote resorts, grote steden, vieze stranden. Wil je wat zien van het echte thaise leven, kom dan naar dit plekje. Het is een stuk goedkopen en je ziet zoveel meer. Voor 2-4 dagen verblijf hier is echt een aanrader. Wij waren hier met 2 kinderen van 1 en 5 jaar. Zwembadje voldoet dan prima.

Geweldig!

Daphne
    10-3-2010

Wat een leuk hotel is dit! Mooie bungalows met een prima ligging, lekker rustig en direct aan het strand. In ongeveer 15 minuten ben je in het drukkere Pattaya, boordevol restaurants en winkels.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Gouden tip

Jan
    20-8-2009

Een geweldig nieuw familie hotel met 4 kamers rondom een zwembad, gerund door een aardig engels stel.

Kamers(ruim) volledig voorzien van airco, koelkast, waterkoker, broodrooster en veel meer.

De gastheer heeft een mooie minibus waarin hij zijn gasten met alle liefde naar diverse locaties brengt.

Ligging 20 minuten van Pattaya, 5 minuten van het strand.

Wij gaan zeker terug!

Sattahip / Bang Sare scoort een 9,9 uit 10, op basis van 17 reviews