Hotel Novotel Bangkok Suvarnabhumi Airport

Hotel Novotel Bangkok Suvarnabhumi Airport

9.2Fenomenaal

Thailand, Thailand, Samut Prakan

9.2Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Novotel Bangkok Suvarnabhumi Airport voor je op een rij gezet:

• Sauna

9 reviews over Hotel Novotel Bangkok Suvarnabhumi Airport

• 8Rob & Caroline18-08-2010

Heerlijk hotel op de nieuwe luchthaven.

Prima en internationaal hotel op de nieuwe luchthaven van Bangkok. Heerlijk zwembad en prima kamers. Restaurants kunnen beter.

Gereisd met partner in mei 2010

• 8Frank de Vreede14-08-2010

mooi hotel voor een nachtje bij het vliegveld

vanaf de aankomsthal staan er keurig bordjes met het Novotel, en we werden met een minibusje gebracht naar de ingang. Hemelsbreed een kleinstukje maar het busje is echt nodig. Ontvangst in een indrukwekkende hal, en daarna naar de keurig hotelkamer. Prachtige badkamer en mooie kamer, voorzien van alle gemakken, en goed geluidsgeisoleerd. Het zwembad is een aanrader, mooi groot bad, met leuke bar, en lekkere stoelen. Ook de fitnesszaal (gratis) is een prima toestellen, in ruime opstelling. Het restaurant en hal geven wel een kille uitstraling, het eten is erg duur, en niet geschikt voor (jonge) kinderen. Een mega hal en dan een paar mensen, geeft een wat troosteloze indruk. Het vliegveld is aan te lopen, maar is voor eten geen echte optie, wel een 7/eleven en family mart handig voor een paar drankjes. Ook het weg brengen naar de vertrekhal na het uitchecken is prima geregeld met het minibusje.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

• 9F.W. Wolcken14-03-2010

goed hotel maar midden in een industrie gebied

We verbleven in dit hotel om in verband met de "rally" op zaterdag en zondag 13/14 maart 2010 dicht bij het vliegveld te zijn. Het hotel wordt druk bezocht door vliegtuigbemanningen i.v.m. de ligging t.o.v. het vliegveld. Goede verzorging met vele faciliteiten.

Gereisd met partner in maart 2010

• 9Fam. van Rijn13-02-2010

Fantastisch hotel op de nieuwe luchthaven

In dit hotel al meerdere keren overnacht (soms overdag). Geweldige kamers, super zwembad en fitness en spa en diverse restaurants. Een aanrader als je hier een tussenstop maakt of je wilt hier even op adem komen.

Gereisd met partner in september 2008

• 9Hoinjsz04-01-2010

Top Hotel

We werden door de KLM in dit hotel nabij het vliegveld ingechecked nadat het vliegtuig (KualaLumpur - Amsterdam) een voorzorgslanding had moeten maken. Onze paspoorten waren ingenomen en we moesten dus continue in het hotel verblijven. Het zwembad, de sauna, de luxe kamers & het fantastische eten hebben deze onverwachte en vervelende tussenstop tot iets aangenaams waar we niet op zaten te wachten. De lobby van dit hotel is de hoogste van de wereld (2007)

Gereisd met partner in november 2007

• 10Stefan en Maartje21-08-2009

Super hotel

Wij hebben onze 2 laatste dagen in dit prachtige hotel doorgebracht. Ligging t.o.v. airport is ideaal. 5 minuten rijden met de gratis shuttle verbinding van dit hotel welke 24 uur p.d beschikbaar is. Erg mooi hotel met vele faciliteiten (massage, zwembad, barretjes, restaurant, etc..) Het eten is werkelijk waar een sensatie op zich. Beste buffet wat we ooit gegeten hebben met enorme keuze (soms te veel). Kamers zijn ruim van opzet en erg schoon. Service is prima. Kortom tophotel !!

Gereisd met partner in augustus 2009

• 10Linda Scheidler02-02-2009

Aanrader

Uitstekend hotel te gebruiken voor een nacht of tussen 2 vluchten, zijn er nu 2x geweest 1 x in een suite en 1x een gewone kamer. Zonder meer aan te bevelen.

Gereisd met vrienden in januari 2009

• 10Annelies&Ad30-11-2008

Perfecte ligging

Groot hotel. De ontvangsthal maakt indruk!!! Van alle comfort voorzien. Naast het internationaal vliegveld gelegen. Je bent zo met een taxi in de stad. Ideaal hotel voor de laatste nacht in Bangkok.

Gereisd met partner in november 2008

• 10sander11-09-2008

super mooi hotel

dit hotel ligt precies tegenover het vliegveld. je kunt er met een gratis shuttlebusje naar toe, is maar 5 minuten rijden, de kamers zijn groot fris en met een zeer groot 3 persoonsbed. het eten is er ook perfect in buffetvorm. ideaal als je een halve of hele dag op je vlucht meot wachten, hier kun je lekker relaxen.

Gereisd met partner in september 2008

Hotel Novotel Bangkok Suvarnabhumi Airport info