Hotel Miracle Hometel

We hebben een aantal aanbieders voor Miracle Hometel voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Miracle Hometel in het Nederlands

dichtbij vliegveld

De_witte_kraaij, 30-5-2010

Door de onrustige politieke problemen in bangkok, zijn wij door het reisbureau 2 dagen voor vertrek ipv een hotel in bangkok centrum in dit hotel geplaatst.

Het is vlakbij het vliegveld in een soort "achter"buurt. Ik voelde me door de rustige straat aan het hotel zelf wel veilig, ook stond er continu security voor de ingang van het hotel. Er was een goede (gratis)shuttleservice van/naar het vliegveld ieder uur.

Het hotel ziet er prima uit. De receptie vertelde dat ze Engels konden verstaan maar wij vragen ons dat ten zeerste af omdat wij door miscommunicatie op de verkeerde plek waren afgezet door het hotel terwijl onze guide (voor een 3 daagse tour) het hotel had verteld dat hij ons bij het hotel kwam ophalen. Erg vervelend, maar uiteindelijk was het opgelost.

Als je een nacht in het hotel slaapt is het leuk om een kijkje te nemen bij een plaatselijke markt rechts van de grote weg.

Voor 1 of 2 nachten een prima transferhotel maar zeker niet als je iets van het centrum wil zien!

dicht bij vleigveld

Marco, 10-5-2009

Dicht bij vliegveld en goede kamers. Niet makkelijk om de stad in te gaan.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Miracle Hometel in Samut Prakan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Miracle Hometel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Miracle Hometel scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.