Pension Guesthouse Kowsoeanloeang

Pension Guesthouse Kowsoeanloeang
9,5

9 tips over Pension Guesthouse Kowsoeanloeang

Sonia & Guy, 19-4-2015
Neem niet teveel kleren mee van thuis, ze worden dagelijks gewassen en gestreken.
Rita Verheyen, 6-12-2014
Een super guesthouse met alles erop en aan en je kan met hen ook heel Thailand door reizen zonder zorgen, één enkel adres dus voor het hele pakket Thailand op zijn best.
Selleslaghs Christophe, 25-11-2014
Zelfs in de 'buurt' van het guesthouse zijn er leuke bezienswaardigheden.

Luc, 24-9-2014
Neem eventueel een nekkussen mee. De uitstappen zijn door de omvang van het land soms op een paar uur rijden verwijderd van de B&B, waardoor een dutje in de wagen (met een nekkussen dan) meegenomen is.
Nadine De Meyer, 14-8-2014
Een heerlijke massage is zeker een aanrader !!!
Bostoen, 27-6-2014
De mensen van de guesthouse organiseren uitstappen op maat, volgens je budget en je interesses.

Jozef en Maria, 8-6-2014
Zeg gewoon wat in grote lijnen je wensen zijn en zij stellen je het beste voor.
Bostoen Gerda, 8-6-2014
Er is gelegenheid om verschillende uitstappen te doen. Bij deze uitstappen voel je je een prins! Met een touroperator of alleen waren we nooit op die betoverende lokaties geweest. We leerden de echte Thai kennen.
Nin, 13-6-2013
Je moet voor niets zorgen zij doen alles , ze helpen je zelfs met je vlieg tickets. Niet teveel kleding meezeulen want de was word daar voor je gedaan.