Ratchaburi

We hebben een aantal aanbieders voor Ratchaburi voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Ratchaburi voor je op een rij gezet:

Reviews over Ratchaburi

Prachtige vakantie helemaal op maat gemaakt.

Familie van Tendeloo,
    31-7-2017

Deze reis was voor ons een hele speciale. Wij hebben een zoon uit Thailand geadopteerd en wij hebben er een soort roots reis van kunnen laten maken.

Voor Rudi, Ake en Nin was er niets te veel. Na veel zoeken is er de biologische grootvader gevonden,dit was een een onvergetelijke ontmoeting. We hebben alsook het weeshuis terug bezocht, heel emotioneel allemaal maar een hele ervaring. Ook de prachtige landschappen, watervallen, Ayutthaya en Sukhothai, Khmer tempel ruïnes, Wat pa son keauw unieke tempel in de bergen; Ook zijn wij een zijdeweverij gaan bezoeken waarvan we het hele proces hebben gezien, van rups tot zijde. We hebben rijst geplant, lokaal gegeten,... kortom te veel om op te noemen en te vertellen. We hebben een prachtige reis gehad waarbij we veel lokaal en familiaal te weten zijn gekomen. Prachtig resort, waar je met een thaise massage en heerlijk eten een echt vakantie gevoel hebt. Bedankt voor alles Rudi,Ake en Nin ook natuurlijk mijn vriendin moeke die onze was deed en altijd goedlachs was.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Hans en Willy Dingemans,
    23-10-2016

Je hoeft niet met volle koffers kleren te gaan, er wordt zelfs gewassen en gestreken voor je .Ik kan niets bedenken wat niet goed was . Je wordt er behandelt of je hun beste vriend bent die op vakantie is.De warme hartelijke ontvangst- het heerlijke eten- de warme sfeer, er is het team Rudi--Jannine en Ake echt niets te veel om het je naar de zin te maken De negen daagse reis was fantastisch en ook de drie daagse die voor mij was aangepast was ook geweldig De tempels en watervallen zijn onvergetelijk , maar vooral ze weten al de prachtige plaatsen waar je met een bus reis niet komt. Kortom we hebben het ontzettend naar onze zin gehad en hopen er nog vaker naar toe te gaan want we hebben een fantastische vakantie gehad.

Gereisd met partner in oktober 2016

Magic

Bosmans-Verachtert,
    8-10-2016

Reeds verscheidene jaren brengen wij onze vakantie door in Thaïland en zijn wij te gast in Guesthouse Kowsoeanloeang. Het warme onthaal, de leuke trips en de uitstekende Thaïse keuken, zijn een reden te meer om telkens terug te keren naar deze fantastische vakantieplek. Ook dit jaar verwelkomde het Kowsoeanloeang-team ons met een warm hart. Wij vertrokken weliswaar iets later op het jaar, in een periode dat voor sommigen misschien een beetje afschrikt omwille van het regenseizoen, maar de maand september was, tegen alle verwachtingen in, toch een uitstekende keuze. Natuur en cultuur wisselden elkaar geregeld af. We doorkruisten prachtige groene landschappen, bezochten adembenemende watervallen. Magnifieke tempels rezen hoog aan het hemelfront. Een boottrip over de kleine river Kwai was TOP en oogstrelend voor iedereen. "Long lie the little river Kwai"! Bedankt Rudi, Nin en Ake dat wij dit met jullie mochten beleven.

Gereisd met partner in september 2016

Ongeloofelijk, unieke en speciale guesthouse!

Kobe Jaubin,
    17-4-2016

De persoonlijke begeleiding van de reis, door De Rudi en Ake, was een enorme meerwaarde. Ze zorgden ervoor dat je je nergens zorgen over moest maken en je ten volle van je vakantie kon genieten.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2016

Heerlijk anders, gastvrij en zorgeloos.

Sara,
    17-4-2016

Zeer goede aangepaste begeleiding op maat.

Aangenaam, kleinschalig verblijf met gemoedelijke Thaise sfeer.

Persoonlijke en aangepaste begeleiding van de Vlaamse eigenaar en zijn Thaise rechterhand met interessante uitleg over het leven, de geschiedenis, de voeding, de godsdienst,... van Thailand.

Een zonovergoten, zorgeloze vakantie om kennis te maken met een andere cultuur.

Heerlijk.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2016