Ranong

We hebben een aantal aanbieders voor Ranong voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Ranong voor je op een rij gezet:

Reviews over Ranong

puur natuur wat een pracht.

boudewijn boers,
    12-7-2014

wasana resort is gelegen bij de zee en laemson nationaal park net 300meter voor de ingang van de zee .ze verzorgen boottochten naar onbewoonde eilanden en mangrove tochten ideaal voor wandelingen in de regenwoud,stranden en rotsen PUUR NATUUR wasana is the place. hier komen veel fietsers uit nederland maar ook van uit de hele wereld!het ligt 46km. ten zuiden van ranong stad gelegen de naam aan de hoofdweg 4 is bang ben beach .

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

veel luxe voor een mooi prijsje; top!

D,
    19-9-2011

Tinidee heeft 2 locaties, tientallen meters van elkaar vandaan. De goedkopere accommodatie (kamers 500 bath) en het luxe hotel.

Tinidee is een absolute aanrader om eens lekker te 'splurgen'; voor 1200 bath hadden we een prachtige kamer in dit luxe 5 sterren hotel!

De kamers waren erg schoon en lekker ruim, met een erg relaxt bed, tv, minibar en prima airco. De badkamer is redelijk ruim, met heet water en een ligbad.

Je mag gratis gebruik maken van sauna, zwembad, jacuzzi en sportfaciliteiten. Het inbegrepen ontbijt bestaat uit een buffet met diverse thaise én westerse gerechten. Ook avondeten kan in het restaurant (a la carte) genuttigd worden. Er is tevens mogelijkheid tot roomservice.

Het personeel is uitermate vriendlijk, maar niet iedereen spreekt Engels.

De ligging is prima; vlakbij een locaal marktje, maar wat verder van het 'echte' centrum van Ranong.

Al met al; een prachtig 5-sterren hotel, waar je voor een mooi prijsje kunt genieten van heerlijke luxe. Top!

Gereisd met partner in augustus 2011

Prima plek, vlakbij het centrum

anita witteman,
    6-8-2010

Het hotel is groot, maar rustig en heel schoon. Je kunt koffie zetten op de kamer en er zijn badjassen en slippers. Er is een mooi zwembad. Je kunt je laten masseren in het hotel. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met vrienden in juli 2010
Ranong scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews