Hotel Privacy Beach Resort And Spa

Hotel Privacy Beach Resort And Spa

We hebben een aantal aanbieders voor Privacy Beach Resort And Spa voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Privacy Beach Resort And Spa in het Nederlands

Leuk resort, maar erg afgelegen

Rutger
7-9-2013

Ten tijde dat wij in dit hotel verbleven (bouwvak 2013) was het erg uitgestorven. Op het hele resort hebben wij 1 ander koppeltje gezien en voor de rest alleen personeel.

Het personeel is erg vriendelijk en helpt je ook bij het boeken van tripjes of bij problemen in bepaalde gevallen.

Het grootste nadeel van dit resort is toch wel de ligging, alhoewel het aan zee ligt is er in de omgeving weinig te beleven. Wij hadden voor de volledige 2 weken dat wij er waren een auto gehuurd, maar dan nog was het erg afgelegen. (Hua hin 45 min).

Wij vlogen op Bangkok en vanaf het vliegveld is het nog 4 uur rijden. Na een lange reis erg vermoeiend!

Een aanrader is een overnachting in Bangkok en het eiland Koh Tao. (3 uur rijden en 1,5uur met de boot)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Privacy Beach Resort And Spa in Pranburi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Privacy Beach Resort And Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.