Hotel Mayflower Grande

2 reviews over Hotel Mayflower Grande in het Nederlands

Rondreis thailand

Freddie
29-5-2016

Niets Smerig hotel, beschimmelde badkamer, verschrikkelijk ontbijt Niets goeds van te melden

Gereisd Met partner in april 2016

Prima plek

ll-Karin
26-5-2014

Dit hotel is een prima plek, zeker als je op doorreis bent. Verder is er niet veel te doen, ook in de plek Phitsanulok niet. De kamers zien er prima uit.

Gereisd Met vrienden in Thu May 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• RokenToegestaan

• WifiGratis
  • Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast

• Op het terreinBagageruimte, Rookruimte
  • Overige servicesWasserette

• AdresSanambin Road 39 T-65000(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mayflower Grande in Phitsanulok, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mayflower Grande zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.