Hotel PP Princess Resort

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor PP Princess Resort voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel PP Princess Resort in het Nederlands

Met vrienden

Slecht!

Dennis
5-1-2011

Au, wat kan een mens zich vergissen. De hele vakantie niets vooraf geboekt maar op verzoek van locals toch maar wat vast gelegd voordat we naar Phi Phi gingen. Extreem slecht hotel (bestaat uit meerdere gebouwen), ons gebouw veruit het slechtst. Uitzicht op een soort vuilstortplaats voor heel Phi Phi, geen frisse lucht dus. Kamers zijn klein en muf met als gevolg onder de bulten na de eerste nacht (luizen ofzo?)...

Snel vergeten en wat anders opgezocht.

Niet voor prinsessen...

HannekeLeonie
21-8-2010

Ik verbleef hier met een vriendin in april 2010 (= heet!). Het was onze minst goede bestemming van onze reis door Thailand en Laos. De kamer rook muf (je kan de ramen open zetten, maar dit doe je niet overdag ivm de veiligheid), er was amper bewegingsruimte, het duurde heel lang voordat het waterreservoir van het toilet was aangevuld en de wastafel was verstopt.

Het personeel is wel heel vriendelijk en er is elke dag schoonmaak.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel PP Princess Resort in Phi Phi Island, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel PP Princess Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.