Hotel PP Palmtree Resort

Hotel PP Palmtree Resort

9Fenomenaal

Thailand, Thailand, Phi Phi Island

Op vakantie geweest naar PP Palmtree Resort?

9Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor PP Palmtree Resort voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel PP Palmtree Resort

• 9Daelemans Paul24-05-2010

Aanrader

Voor een kort verblijf is dit wel een heel leuk hotel : in het centrum van Phiphi, en tegelijkertijd een oase van rust, waar je een frisse duik in het zwembad kan nemen. Ook de kamers zijn heel mooi, en het ontbijtbuffet is heel lekker.

Gereisd met partner in mei 2010

• 9Fam. Brown20-03-2010

Super hotel

Super hotel, dat midden in Ton Sai Village ligt met alles naast de deur maar gelukkig merk je daar in het hotel niks van. Heerlijk rustig en lekker ontspannen bij het zwembad aan het eind van de dag. Ongeveer 5 minuutjes lopen naar het strand. Mooie kamers, inderdaad niet heel erg groot maar prima te doen zelfs met het reisbedje van onze dochter erbij. Badkamer netjes, leuk gedecoreerd in zee-thema. Het ontbijt vonden wij lekker, maar wel een wat beperkte keuze. Alleen wit brood bijvoorbeeld en geen kaas of vleeswaren, maar ze bakken wel een lekker eitje voor je. Minpuntje vonden wij dat er geen WiFi was, maar goed er zit een internetcafé naast het hotel (2 Baht per minuut) Bij de receptie kun je gratis handdoeken lenen en als je vertrekt brengt hun bellboy de bagage met een kar voor je naar de pier. Wij vonden dit hotel en Phi Phi in het algemeen absoluut een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2010

• 9Prissy27-08-2009

Niet rokers hotel

Erg mooi hotel midden in het centrum. De kamers zijn erg mooi maar aan de kleine kant. Badkamer met douche, maar wel lekker ruim. Wij hadden een Pool access room en dat was lekker makkelijk. Het zwembad is klein maar bied een heerlijke verkoeling. Binnen het terrein van het hotel mag nergens gerookt worden. Ook niet op het balkon. 200euro boete en je moet het hotel direct verlaten.

Gereisd met partner in augustus 2009

Hotel PP Palmtree Resort info