Hotel PP Palmtree Resort

Hotel PP Palmtree Resort

We hebben een aantal aanbieders voor PP Palmtree Resort voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel PP Palmtree Resort in het Nederlands

Aanrader

Daelemans Paul
24-5-2010

Voor een kort verblijf is dit wel een heel leuk hotel : in het centrum van Phiphi, en tegelijkertijd een oase van rust, waar je een frisse duik in het zwembad kan nemen.

Ook de kamers zijn heel mooi, en het ontbijtbuffet is heel lekker.

Super hotel

Fam. Brown
20-3-2010

Super hotel, dat midden in Ton Sai Village ligt met alles naast de deur maar gelukkig merk je daar in het hotel niks van. Heerlijk rustig en lekker ontspannen bij het zwembad aan het eind van de dag. Ongeveer 5 minuutjes lopen naar het strand. Mooie kamers, inderdaad niet heel erg groot maar prima te doen zelfs met het reisbedje van onze dochter erbij. Badkamer netjes, leuk gedecoreerd in zee-thema. Het ontbijt vonden wij lekker, maar wel een wat beperkte keuze. Alleen wit brood bijvoorbeeld en geen kaas of vleeswaren, maar ze bakken wel een lekker eitje voor je. Minpuntje vonden wij dat er geen WiFi was, maar goed er zit een internetcafé naast het hotel (2 Baht per minuut) Bij de receptie kun je gratis handdoeken lenen en als je vertrekt brengt hun bellboy de bagage met een kar voor je naar de pier.

Wij vonden dit hotel en Phi Phi in het algemeen absoluut een aanrader.

Niet rokers hotel

Prissy
27-8-2009

Erg mooi hotel midden in het centrum.

De kamers zijn erg mooi maar aan de kleine kant. Badkamer met douche, maar wel lekker ruim. Wij hadden een Pool access room en dat was lekker makkelijk. Het zwembad is klein maar bied een heerlijke verkoeling.

Binnen het terrein van het hotel mag nergens gerookt worden. Ook niet op het balkon. 200euro boete en je moet het hotel direct verlaten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel PP Palmtree Resort in Phi Phi Island, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel PP Palmtree Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel PP Palmtree Resort scoort een 9 uit 10 op basis van 3 reviews.