Kleine hotelsWeer vandaag33°24°
6,5

We hebben een aantal aanbieders voor Phi Phi Arboreal Resort voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Phi Phi Arboreal Resort in het Nederlands

Zeer oud!

Lena
21-2-2016

Na een mega klim is het uitzicht prachtig,maar daar is ook alles mee gezegd!!De kamers zijn vreselijk oud,de douche slecht en alles rondom erg vuil!Prijs-kwaliteit verhouding is dan ook echt slecht.

Gereisd met partner in februari 2016

Uitzicht over de twee baaien!!

Femke
25-8-2010

Een ideale lokatie om even weg te zijn uit de drukte van het centrum, maar toch niet al te ver om de gezelligheid op te zoeken. Het personeel is erg behulpzaam en vriendelijk, zo kregen bij aankomst meteen een cocktail aangeboden. De bungalows zijn fantastisch, zo ligt er marmeren witte vloer, is er een kluis en een kingsize bed. Daarnaast heeft iedere bungalow een groot balkon, die uitzicht biedt over de twee baaien. Enige nadeel aan deze lokatie is dat je een behoorlijke klim (zo'n 100 traptrede) moet maken voordat je bij je bungalow bent. Maar ja voor zo'n uitzicht moet je wat voor over hebben.

Gereisd met partner in juli 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Phi Phi Arboreal Resort in Phi Phi Island, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Phi Phi Arboreal Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.