Sorteren

Reviews over Phi Phi Island

Geweldig

Jessica
    18-5-2018

Wij sliepen op phi phi Island village. Het was echt een droom die werkelijkheid werd. Prachtig strand, leuke eettentjes achter het resort. En een leuke ervaring, met de boot als taxi! Wij zouden hier graag nog een keer willen terugkomen! Paradijsje op aarde!

Prachtig

Ronja
    27-4-2018

Wat een heerlijk eiland. Mooi en schoon. Redelijk rustig vanwege het regenseizoen. Prachtige stranden en s avonds genoeg vertier in bars en strandfeesten. Veel backpackers, makkelijk om contact te maken. Aan sommige kanten van het eiland wordt je wel overspoeld met Chinezen en hun selfiesticks die dagtripjes maken.

Daarnaast veel duikscholen, boottrips etc die je kunt maken en elke dag een boot die je terug kan brengen naar Phuket.

Leuk om het een keer gezien te hebben!

Joke
    21-2-2016

Koh Phi Phi is een soort Salou geworden met veel lawaaierige backpackers. Het heeft nog wel enkele mooie stranden.

Verder moet je alles lopen op dit eiland óf een longtailboot nemen, maar veel hotels liggen rond het haventje waar je met de boot aankomt.

Omdat er sprake is van een accommodatie-tekort op dit eiland, is men er bepaald niet servicegerichter op geworden; voor jou 10 anderen.......

mooi eiland

Eric
    19-1-2016

Mooi eiland. Leuk voor een paar dagen, niet langer.

Supermooi!

Kelly
    5-4-2014

Klein maar knus eiland, is niet veel te zien alleen het phi phi viewpoint maar je kunt er heel mooi snorkelen in de omgeving. Centrum is wel erg druk met veel restaurants en barren maar dat is s avonds juist erg leuk. Minder om in te verblijven denk ik dan kun je beter een wat luxer resort hebben aan de stranden eromheen.

Phi Phi Island scoort een 8,1 uit 10, op basis van 67 reviews