Reviews over Phang Nga

aan een zeer rustig kilometers lang strand!!

martin heijboer
    21-11-2011

een zeer mooi en goed verzorgd resort.met 3 grote zwembaden.4 restearants waarvan 1 op het strand. een grote en zeer mooie tropische tuin met watervalletjes enz enz die er ook nog eens perfect en tiptop bijligt.vind het persoonlijk net geen 5 sterren maar de ligging en de service is echt super. en het eten is ook echt goed maar duur.ben zelf bijna iedere avond naar khao lak gegaan eten is daar ook goed en minder dan de helft dan in le meridien.kortom niks op aan te merken.

Aards paradijs

martijn en lisa
    12-8-2011

Dit is een superhotel dat zeker altijd in ons geheugen blijft, iedereen is er vrolijk en vriendelijk en werkt er met de glimlach.De kamers zijn groot, zeer net en comfortabel.

Het ontbijt is enorm uitgebreid en 's avonds kan je lekker romantisch eten aan het strand of de superlekkere pizza's,pasta's proeven die het italiaanse restaurant serveert.Toen wij er waren was er voor alle gasten op een avond een beach party van 18u tot 19u met alle dranken gratis, verfrissende doekjes, dj, managers liepen rond om met de gasten te praten en te vragen of alles er naar wens is. Dit is echt TOP ! Hopelijk komen we hier ooit nog terug!

Zalig relaxen

Joke & Jan
    10-3-2009

Wij zijn er vorig jaar ('08) heen geweest in september na een fantastische rondreis 'onder het wakende oog van Boedha' met Jetair. Het hotel is echt prachtig! Zo'n hotelkamer wil ik thuis ook wel. Het personeel was er supervriendelijk. Zelfs de manager van het hotel (een Zweed) ontvangt zijn nieuwe gasten met een welkomstpraatje en een drankje. De kreeft is een echte aanrader.Toen wij er waren in september was het er erg rustig, maar daar houden wij wel van. In de buurt zijn helemaal geen terrasjes of winkeltjes en huur je dan best ook een scooter in het hotel. Wat verderop naar links is zelfs een waterval waar de lokale bevolking zich wast en kindjes liggen te spelen. Wij hebben er ook 2 excursies geboekt in het reisagenschap van het hotel: de Phang Nga Bay met James Bond Island en het vissersdorpje Ko Pannyi + Phi Phi Islands. De Phi Phi eilanden vielen ons wat tegen door het slechte weer en neem zeker een Touristil als je een zwakke maag hebt, want je gaat er met een speedboot heen.

Geweldig hotel en vakantie

Jorry en Leo
    15-8-2008

Hotel Le Meridien iis een 5 sterren hotel en ziet er precies zo uit als in de reisgidsen. Het personeel is super vriendelijk en je voelt je er werkelijk fantastischl.

De kamers hebben een groot tweepersoons bed, een bank, een stoel, tafel, minibar die je ook als ijskast kan gebruiken, waterkoker, gratis koffie, thee, suiker, melk, koekjes en gratis twee flessen water per dag, soms kregen we wel meer water.

TV, safe, strijkplank, strijkijzer, paraplu, zaklantaarn, sloffen en badjassen.

De badkamer heeft een bad, aparte douche met regendouche en gewone douchekop. Fohn, scheerspiegel en verschillende dingen zoals badschuim, bodylotion, zeep enz.

Balkon met 2 stoelen en een tafel, uitzicht op het Spa zwembad, dit is alleen voor volwassenen.

Bijna de gehele week krijg je ook een krant, in het Engels. In de avond komen ze je bed openslaan en kijken of je nog extra schone handdoeken nodig hebt. Stoelen en badlakens bij zwembad en strand ook gratis.

Lekker ontbijt, europees en thais.

Lom Lae ligt op Koh Yao Noi, een eiland naast Phuket in de

Rob
    11-1-2008

Lom Lae ligt op Koh Yao Noi, een eiland naast Phuket in de beroemde Phang Nga baai.

De 11 houten bungalows zijn degelijk, ruim en liggen in een zeer rustig palmbomenbos bijna direct aan een prive-strand. Vanaf het strand heb je een prachtig uitzicht over de rots-eilanden voor de kust van Krabi.

Het eten is gewoon goed en de sfeer in het restaurant gezellig. Een aanrader is de Cave exploration excursie die je, met een traditionele long-tail-boat, grotten en hongs laat zien in de Phang Nga baai.

Zoek je een rustig, goed verzorgt, idyllisch gelegen resort met volop privacy dan is Lom Lae een uitstekende keuze.

Het eiland zelf is nauwelijk toeristisch maar er zijn wel een paar super-exclusieve resorts wat het potentieel aantoont.