Hotel Woodlands Resort

Anders

Uitmuntend

Ton
21-9-2018

Verblijf was prima. Kamer werd goed bijgehouden. Vriendelijk personeel. Ondbijt is ongekend zo uitgebreid. Zelfs hollandse kaas. Zwembad ook erg fijn. Mooi en goed bijgehouden hotel

Betsy
16-2-2018

Wij verbleven hier 25 dagen. Het is een zeer goed hotel. De kamer en badkamer werden alle dagen goed schoongemaakt. Verder werd het hotel zeer goed onderhouden. Het ontbijtbuffet was zeer uitgebreid, er waren zelfs verschillende soorten kaas. Ligstoelen rondom het zwembad waren er voldoende. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar.

geweldig Hotel Woodlands suite & Woodlands resort

Gerard En Ginny
29-8-2014

Het is een mooi schoon hotel, personeel is heel vriendelijk, als ze kunnen helpen deden ze dat. altijd met de kinderen bezig.

Ze hebben een heerlijk zwembad we konden gebruik maken van het restaurant en de zwembaden van woodlands resort en woodlands suitte.

er lagen heel veel restaurantjes bij het hotel, over al was het goed eten. we hebben geen last gehad van om liggende barretjes, het ligt in een rustige straat. het goed aan te bevelen voor gezinnen met jonge kinderen.

fantastische vakantie

beeckman
3-7-2012

dit hotel heeft aleen maar pluspunten ben in mei geweest voor 21dagen

en had spijt dat ik moest terugkeren dat had ik in puket niet

een oase van rust ook snachts rust vinden wij belangerijk en daarom zien wij er weer naar uit voor terug te gaan naar hetzelfde

woodlands doe zo voort

Uitstekend hotel in rustig deel van Pattaya

hbernard
17-7-2011

Vriendelijk complex in rustige noorden van Pattaya. Kamers gelegen rond goed onderhouden tuin en 2 zwembaden. Uitgebreid ontbijt en lekker eten in bij het hotel behorende Le Baquette (patisserie) en Grappa (Italiaan). Standaard kamers worden momenteel gerenoveerd, iedereen krijgt upgrade naar DeLuxe kamers. Aanrader om deze meteen te boeken. Strand en centrum op ca. 5 minuten rijden met busje (ca. EUR 0,22). Centrum Pattaya is erg druk, veel hoogbouw hotels, bars en lawaai: Woodlands ligt rustiger, maar geluid van omliggende bars is er wel. Service is hoog en personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Strand Pattaya en Jomtien is geen topper: er zijn nergens ligbedden te huur alleen ouderwetse ligstoelen, waar je na een paar uur op afbreekt. Er zijn dus ook weinig toeristen op het strand, meer Thai, iedereen blijft blijkbaar bij zijn eigen hotel waar wel ligbedden zijn.

mooi centraal gelegen rustig resort

Nedershe
17-2-2011

goed ontbijd-mooi zwembad en diverse restaurants in de omgeving maken dit resort een goede plaats om te vertoeven

Fantastisch hotel

kelly
24-8-2010

Ik ben 5 dagen in dit prachtige hotel verbleven! Ik vond het een super fijn en mooi hotel. Je merkt totaal niet dat je in het drukke pattaya verblijft. Het enige minpunt vond ik dat het hotel niet direct aan het strand ligt. Maar het strand stelt toch niet veel voor. Het zwembad maakte dit wel goed vond ik. De twee zwembaden waren erg mooi en schoon. Het onbijt was zeer uitgebreid.Voor ieder wat wils. Het personeel was ook zeer vriendelijk en deed erg zijn best. Ik kan dit hotel iedereen aanraden!

Super

Lianne
8-7-2009

Vond het hotel echt super!

Schone ruime kamers, geweldige badkamer en vriendelijk personeel.

Daarnaast was het eten helemaal geweldig! Vond Pattaya wat minder!

De excursies waren wel erg leuk!!

Super! Wij gaan dit jaar nog een keer terug!

B
15-2-2009

Fijn verzorgd hotel met vriendelijke bediening en een geweldig ontbijt!

2008

wat een topper

lia van praat de ruijter
7-8-2008

de reis was heel mooi en goed verzorgt en we hebben veel gezien en alles was heel goed verzogt met een goede gids en een goede reisleider dus het was genieten van de hete reis

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Woodlands Resort in Pattaya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Woodlands Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.