Hotel Thai Garden Resort

Hotel Thai Garden Resort ****

HotelWeer vandaag31°26°
Hotel Thai Garden Resort
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Thai Garden Resort voor je op een rij gezet:

280 reviews over Hotel Thai Garden Resort in het Nederlands

Uiteraard hadden we de verschillende reviews gelezen. En het viel niet tegen: mooi, groot en schoon zwembad met prima bedjes en handdoeken service, nette huisjes, vriendelijke receptie & schoonmaak personeel, ontbijt met goede cappuccino op het buitenterras. Wat een beetje tegenviel was, dat gedurende 2 weken er doeken op de grond lagen in de ontbijtzaal (lekkende airco), net naast het buffet. En dat er een bekende Duitser was, die alle aandacht van het management kreeg. Klagen had geen zin: deze Duitse meneer werd als god op handen gedragen.

Het buffet hebben we niet gedaan: zag er wel gezellig uit met live muziek, maar voedsel uit opwarmbakken ..... nee, niet voor ons. Gelukkig was er vlakbij het hotel een gezellig straatje met diverse eettentjes waar je prima kon eten, bijvoorbeeld bij Bazir. Genoten: ja; voor herhaling vatbaar: nee.

Rene Pisters General Manager Thai Garden Resort, General Manager and M.D., 20-10-2016

Beste Arjan,

Hartelijk bedankt voor je beoordeling over het Thai Garden Resort.

We zijn blij te lezen dat jullie een fijn verblijf bij ons hebben gehad.

Klopt, een airco in de ontbijt zaal was defect en daar was geen onderdeel voor te krijgen, het heeft even geduurt voordat de leverancier ons kon helpen, onze excuses hiervoor.

We hadden inderdaad een bekende Duitse TV ster te gast die voor ons reclame maakt voor het hotel. Doch ik ben me er niet van bewust dat door zijn bezoek andere gasten tekort gedaan zijn. Mocht u dat anders zien, dan bied ik daar gaarne mijn veronderschuldiginen voor aan. Het avond buffet en de gerechten daarop is ieder zijn keus, maar naast het buffet kunt u ook a la carte eten bij ons voor het avond eten. Ik ben blij dat u ons op deze punten opmerkzaam hebt gemaakt en wens u een fijne dag.

Bijzondere plek

Kimm, 17-9-2016

Een geweldige plek! Wij hebben hier 2 weken heerlijk genoten van alles wat dit resort te bieden heeft! Mooie kamer, super zwembad, lekker eten en super vriendelijk en behulpzaam personeel!

Beste Sandra.

Heel hartelijk bedankt voor jullie super beoordeling !

We zijn erg blij te lezen dat jullie een geweldig verblijf bij ons hadden.

Hopelijk tot een volgende keer ! Fijne dag en veel groeten uit Pattaya.

Heerlijk relaxen

Brian Bosch, 16-9-2016

Alles wat dit resort te bieden heeft is goed, geen enkele minpunt te noemen,

ontbijt goed, aardig personeel.

Prijzen bij zwembad normaal voor drankje of hapje.

Wat ook fijn is als je zover van huis bent, altijd een Nederlandse krant te lezen.

Dan de manager Rene, een Nederlander die je het echt naar de zin maakt.

De kamer is luxe met een goed bed en de douche/badkamer mooi onderhouden.

Kortom echt een goed hotel

Brian Bosch

Geachte heer Bosch,

Hartelijk bedankt voor deze prachtige beoordeling.

Het is heel fijn te lezen dat u met al onze diensten erg tevreden was.

Het was voor ons een plezier om uw verblijf bij ons zo aangenaam mogelijk te maken.

We kijken uit naar uw volgende reservering.

Met virendelije groeten uit Pattaya.

Geweldig

Wil Van dommelen, 26-8-2016

Hele fijne ontvangst door manager

Renee, heel mooi zwembad en tuin, eten zeer goed met live muziek, vriendelijk personeel en schone kamers, kortom niks te klagen. Zeer tevreden

Wil en Mieke

Rene Pisters General Manager Thai Garden Resort, General Manager and M.D., 6-9-2016

Beste Wil en Mieke,

Bedankt voor jullie mooie waardering ! Het is fijn te lezen dat jullie een mooie vakantie bij ons gehad hebben. Tot de volgende keer, en een fijne dag.

Thuis in Thailand

Theo & Brian, 19-8-2016

Wil je echt een goed resort? Kom dan vooral hierheen, uitermate goed faciliteiten en vriendelijk personeel.

Goed ontbijt is het halve werk zal ik maar zeggen, en ja ook hierin blinken ze uit.

Oke wij komen hier al een aantal jaren, maar steeds is het net als thuiskomen.

De manager van het hotel, Rene ook uit Nederland alleraardigst en verwelkomt je bij aankomst en iedere dag even een praatje of alles goed is, is hem ook niet vreemd.

De kofferdrager die hier ook al jaren werkt herkent je direct en vraagt of alles goed met je gaat, tja dat zie je niet zo snel ergens anders.

Het zwembad in lagune stijl, met hier en daar een jacuzi.

Niet echt vervelend en altijd erg goed onderhouden, en dan komen we bij de kamers....

Die zijn altijd goed schoon en zeer ruim, de bedden van 1e class kwaliteit.

En wat altijd leuk is, is dat als je voor het eerst je kamer inkomt er altijd een mand met fruit staat (een aardigheidje) maar wel leuk.

Kortom een goed uitgeruste vakantie gehad, bedankt en tot snel

Geachte gasten,

Wat een mooie en uitgebreide beoordeling. We gaan er nog aan werken om van die 9 een 10 te maken !! Hartelijk bedankt een ik hoop tot een volgende verblijf bij ons.

Echt genieten!

Cees en Linda, 11-8-2016

Dat je hier thuis voelt en verwent word door faciliteiten en personeel van dit prachtige hotel, zwembad is supermooi, we zijn voor 2e keer geweest,kritisch gekeken maar kan niets negatiefs opnoemen. Manager verdiend eigenlijk award voor beste 4 sterren hotel van Thailand.

Geachte gasten,

Het zou leuk zijn om dat Award te kunnen krijgen !! Maar bedankt voor jullie waardering we zijn er erg blij mee. Heel veel groeten en een fijne dag !

Mooi

van der padt, 6-6-2016

Thai garden is een erg mooi resort.

Met veel groen aan de tuin kamers

Zwembad is geweldig en altijd genoeg plaats.

Ontbijt en buffet erg uitgebreid

wij hebben het er 11 nachten prima naar onze zin gehad.

Met de taxi zit je binnen 5 minuutjes in de drukte van pattaya zuid als je daar van hou,anders is het prima vertoeven in het resort.

Rene Pisters General Manager Thai Garden Resort, General Manager and M.D., 14-6-2016

Geachte gasten,

Hartelijk bedankt voor jullie mooie beoordeling ! Het is altijd fijn te lezen dat onze gasten een heerlijk verblijf hebben gehad, en jullie waren 11 nachten bij ons.

Heel veel groeten en ik hoop jullie weer te mogen verwelkomen in de nabije toekomst !

Fijne dag !

Rene Pisters

Thai Garden Resort

Fantastisch mooi resort en erg proper!

sjorsje, 14-5-2016

Het is erg schoon rustig gelegen ondanks dat de drukte best dicht in de buurt is ,voldoende bedjes en parasols aan het zwembad je kan ook 2 handdoeken pp gebruiken aan het zwembad deze service is gratis .En de dranken service aan het zwembad wat in onze ogen goed betaalbaar was zoals ook de buffetten die elke avond te reserveren zijn voor 399 bath = €10,-, de hygiëne en de kwaliteit van het eten is erg goed .Wel ergerde ik mij aan sommigen die het toch nog allemaal te duur vonden en dachten nog 10 euro cent uit te sparen op een flesje water wat aan het zwembad werd aangeboden met glas+ijs voor 75 euro cent.Ook de kamer was piekfijn in orde (incl airco) elke dag schoon badhanddoeken en als je wou ook bedlinnen ,de service allround was dus prima en rustig en fatsoenlijk personeel .voor vragen die er eventueel waren kon je bij de nederlandse of duitse manager terecht, de taxi naar bankok vv was ook prima geregeld met een nette chaufeur.

Bedankt Rene en staff we hebben genoten.Grt J&J.

Rene Pisters General Manager Thai Garden Resort, General Manager and M.D., 18-5-2016

Beste gasten,

Bedankt voor deze mooie beoordeling, het is fijn te lezen dat jullie erg tevreden waren in het Thai Garden Resort ! Wat betreft de drankjes aan het zwembad hebben jullie helemaal gelijk. Onze bediening loopt constant rond in de zon bij temperaturen van 40 graden om onze gasten het naar hun zin te maken, en zoals je schrijft zijn er toch weer klanten die hun eigen drankje meebrengen om te sparen. Zelf zou ik thuis blijven als ik me op vakantie geen drankje zou kunnen veroorloven ! Maar ja, we gaan gewoond door om ervoor te zorgen dat iedereen een fijn verblijf bij ons heeft. Ik kijk uit naar jullie volgende reservering en wens jullie een fijne dag. Rene Pisters

Thai Garden Resort

Geweldig hotel met persoonlijke benadering

Tonnie en Ivonne Lubach, 10-5-2016

Waren voor de 12e keer op vakantie in Thailand en in de periode van 17 april tot 1 mei te gast in het Thai Garden Resort. Hadden al zeer goede recensies gelezen van het resort en dit bleek niet overdreven.

Het hotel ligt aan een drukke straat maar eenmaal de receptie van het hotel voorbij in de richting van het zeer ruime zwembad heerst er een oase van rust. Dit zwembad compenseert ruim de afwezigheid van het strand. Maar ook in Pattaya zelf waar je voor 10 bath met het lokale busje naar toe wordt gebracht is het strand niet mooi en erg smal.

De kamers van het hotel waren ruim en zeer schoon en van alle gemakken voorzien. Ook de bedden (matrassen) waren van zeer goede kwaliteit. Wat wij ook als zeer prettig hebben ervaren was de persoonlijke benadering van de heer Pister. Bijna dagelijks kwam hij even een praatje met je maken.

Het ontbijt was van prima kwaliteit en ook de voor nog geen 400 bath aangeboden buffetten waren zeer goed verzorgd en lekker.

Voor 380 bath kun je je trouwens in de tuin van het hotel op een zeer vakkundige wijze laten masseren.

Al met al hebben wij het erg naar onze zin gehad.

Geachte familie Lubach,

Heel hartelijk bedankt voor jullie mooie beoordeling ! We doen er alles aan om het iedereen naar hun zin te maken, en volgens uw beoordeling zijn we daar prima in geslaagd. Het was erg leuk om kennis met u gemaakt te hebben en ik hoop u in de toekomst weer te mogen verwelkomen in het Thai Garden Resort ! Fijne dag ! Rene Pisters General Manager Thai Garden Resort

Cees van Alff, 8-5-2016

Een ideal resort voor ouderen zonder kinderen, prima ontbijtbuffet, zwembad in Lagunevorm met verschillende bubbelbaden.

Echt een oord om te relaxen.

Geachte familie van Alf,

Wij zijn erg blij met deze mooie beoordeling ! Hartelijk bedankt en tot een volgende verblijf bij ons.

Rene Pisters

Thai Garden Resort

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Thai Garden Resort in Pattaya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Thai Garden Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Thai Garden Resort scoort een 9.15 uit 10 op basis van 283 reviews.