Hotel Thai Garden Resort ****

Hotel Thai Garden Resort ****

HotelWeer vandaag31°26°
Hotel Thai Garden Resort
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Thai Garden Resort voor je op een rij gezet:

39 tips over Hotel Thai Garden Resort

cees versteden, 1-8-2015
Ook in de maanden juli/ augustus is het wintertijd maar toch 32 graden is het heerlijk vertoeven.
Chiel , 1-5-2015
Vergeet niet dat er in Pattaya 20 bath taxi's bestaan. Dat zijn taxi's die een vaste route rijden en zien eruit als een pick-up!😉
Dirk en Rina de Bruijn, 10-4-2015

Wij zijn nu voor de vierde keer hier geweest aan het einde van een reis door Thailand. Je zit dan dicht bij Bangkok, anderhalf uur met de taxi, en dat vinden wij wel fijn i.v.m. de terugreis.

We zijn heerlijk met de taxi van het resort naar de botanische tuinen geweest. Zeer de moeite waard.

p r de booij, 26-3-2015
Als je de ingang inloopt ben je meteen in een rustige omgeving dat is wel zo fijn.Het diner in buffet vorm is uitstekend en zeer gevarieerd. Het eten word met zorg bereid in een echt schone keuken er word gewerkt met handschoenen aan zeer netjes en ik kan het weten want het is mijn beroep.
Johan Van den Broeck, 7-3-2015
Breng een bezoek aan Cambodja (Ankor Wat) en in Pattaya Sanctuary of Truth
Van den Broeck, 3-3-2015
Ik verbleef in een deluxe kamer in de tuin en ter plaatse heeft men niet de indruk dat men in een hotel logeert. De kamers zijn zeer ruim en worden dagelijks perfect gepoetst

ad van remuunt, 1-10-2014
We hebben een geweldige vakantie gehad!!! Thai Garden, zeker een aanrader, kunnen het met genoegen iedereen aanbevelen.
peter, 23-6-2014
fietstocht door pattaya , river kwai tocht , we zijn van hier uit ook naar Angkor Wat in cambodja geweest god te den en zekerrrrrrrr de moeite waard .
j.v.d.kamp26, 14-5-2014
Elke kamer van standaard tot super de luxe is eigenlijk luxe. Het verschil is nauwelijks merkbaar, alleen in prijs. Openbaar vervoer in Pattaya gaat per Bemo en voor 25 Eurocent of 10 Bath per persoon kom je een heel eind. Dus over mobiliteit hoef je niet in te zitten.
R. de Bruijn, 8-5-2014
Leuk om te doen is om met het busje van Thai Garden Resort naar de Gouden Buddha te gaan en naar de wijnstreek. Prachtig tochtje en je ziet veel van de omgeving.