Hotel Sunshine Garden

Airport hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag32°24°
7,9

7 reviews over Hotel Sunshine Garden in het Nederlands

Update Sunshine Garden

Ank en Wim
19-12-2012

We waren 4 jaar eerder hier. Hotel nog steeds zeer betaalbaar. Plezierig kleinschalig en gunstig gelegen (bij de rotonde) zonder dat het (nu zeer drukke) verkeer storend is in tuin of op kamer. Kamer met goed bed, koffie en thee-faciliteit, fohn, overdekt balkon, TV met BVN, goede dagelijkse schoonmaak, vold. kastruimte. Meubilair degelijk, wel verfje nodig. Plezierig personeel. Airco werkte matig, werd na melding direct kundig gerepareerd. Tuin: veel groen; rond zwembad vold. ligbedden met matrasjes, handdoekservice (2 pp mag, ze zijn meestal niet nieuw..). Gasten meest Duits-taligen en Russen, stemming/sfeer gemoedelijk. Ontbijt heeft wat weinig variatie inzake brood en beleg, maar overal bijv. kaas te koop. Knusse eetzaal. Al met al nog steeds goede prijs-kwaliteitverhouding. Wel oppassen voor muggen in schaduw/schemering. Wij hadden er wederom fijne tijd met aardige, gezellige mensen. Hotel zat (tot) half december tjokvol, we hadden gelukkig dag extra geboekt ivm late transfer.

Gereisd met partner in november 2012

Aanrader

Ank en Wim
1-1-2009

Fijn en zeer betaalbaar laagbouwhotel vlakbij rotonde van Pattaya, dus vlakbij de vele voorzieningen en drukke weg waar je gelukkig in tuin weinig van merkt. Heeft op kamer alles wat nodig is : airco, tv met zelfs bvn, gratis forse kluis, koffie- en theezetfaciliteit, goed bed, bad, balkon met zitje. Verder leuk restaurant, met ontbijt dat er zijn mag (zelfs redelijk vers brood), flink wat houten ligbedden met matrasjes rond aardig zwembad en handdoekservice. Personeel erg service-gericht en vriendelijk. Ze kennen je snel, er zijn maar zo'n 130 kamers. Gasten vooral Duitsers en Engelsen niet altijd met partner, paar Russen meestal wel met partner, geen Nederlanders gezien. Het nabij gelegen noordelijke strand is echter zijn charme kwijt door massale hotelbouw. Alternatief: eiland Ko Larn aan de overkant, boot kost retour circa €3.25 Voor wie Pattaya en omgeving met zijn vele (o.a. excursie-)mogelijkheden weet te waarderen: aanrader !

Gereisd met partner in december 2008
2008

Voor het geld en in pattaya geweldig!

henry en lisa
11-10-2008

Wanneer je een goede uitvalsbasis wilt hebben voor niet teveel geld zeker doen!

Gereisd met partner in oktober 2008

Tjingo

het zou 'n enorme verbetering zijn als het personeel beter

Mw. R. Valkhof
3-6-2008

het zou 'n enorme verbetering zijn als het personeel beter Engels zou spreken (en dus begrijpen)

Gereisd alleenreizend in mei 2008
2007

Het personeel is zeer vriendelijk en zeer behulpzaam

puntmuts
17-10-2007

Het personeel is zeer vriendelijk en zeer behulpzaam. De ligging van het hotel is lekker rustig.

Gereisd met vrienden in september 2007

Prima hotel komen hier nu al voor de 5 keer

Gert-Jan en Maarten
17-1-2007

Prima hotel komen hier nu al voor de 5 keer. mooi aangelegde tuin en zwembad.

Ontbijt is eenvoudig maar netjes.

Kamers zijn schoon maar eenvoudig.

Afstand naar uitgaans gelegenheid is goed te doen met pick up taxi voor 10 baht pp.

Ook is een leuke wandeling goed te doen.

Al met al prima hotel, gaan hier snel weer naar toe.

Gereisd anders in januari 2007

John en Rob In de periode van 12 december 2006 tot en

John Tournier en Rob Zwaan
2-1-2007

John en Rob

In de periode van 12 december 2006 tot en met 24 december 2006 gelogeerd in hotel Sunshine Garden Resort. Het is een eenvoudig hotel met sober ingerichte kamers en heel eenvoudige badkamers. Het geheel wordt keurig schoongemaakt en dagelijks worden de handdoeken en het beddengoed verschoond. Het ontbijt is prima, maar de keuze is beperkt. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam en spreekt redelijk goed Engels. Het hotel ligt ver van het centrum van Pattaya, maar in de directe omgeving zijn er ook diverse eet- en drinkgelegenheden (Kiss en Mr. Cocktail), winkels (Big C)en avondmarkten. En de baht-taxi, die stopt door het opsteken van je hand, brengt je voor 10 baht snel in het centrum (voor 20 baht op het strand van Jomtien). Alles bij elkaar een goed hotel met een betrekkelijk rustige ligging.

Gereisd anders in januari 2007

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sunshine Garden in Pattaya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sunshine Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.