Appartement Residence Garden Serviced

Appartement Residence Garden Serviced

Appartement

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Garden Serviced voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Residence Garden Serviced in het Nederlands

nooit meer

olga hauben
2-2-2013

Ideaal voor diegene die naar Pattaya komen waarvoor het gekend is. Nachtrust is hier niet te vinden. Bathbus komt voorbij hotel zodat men met 10bath overal geraakt. Geen plaats met wasmachines, haardroger kan men krijgen aan receptie, kamers hebben zicht op een van de zwembaden, misschien heeft men minder last van het verkeer in ander deel van het hotel maar de de kamers tegen de straat zijn heel lawaaierig vermits geen dubbele beglazing. Soms houden bewoners loeiharde bijeenkomsten tot ver in de nacht. Kamers zijn ruim, om de 3dagen gepoetst en voorzien van lakens en handdoeken.

Gereisd Met partner in januari 2013

• Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Koelkast, Magnetron, Strijkijzer

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Krant, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen, Surfen, Vissen
  • BuitensportenPaardrijden
  • Sport & SpelBowling, Minigolf

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residence Garden Serviced in Pattaya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residence Garden Serviced zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.