Géén boekingskosten
ThailandThailandPattayaHotels PattayaHotel Pullman Pattaya Hotel G

Hotel Pullman Pattaya Hotel G

ThailandThailandPattaya

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Pullman Pattaya Hotel G voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 22 reviews

• Sportfaciliteiten

23 Reviews over Pullman Pattaya Hotel G

• 6R. Damen04-12-2010

Nooit meer!!!!!!

Een echte misleiding als het gaat om de foto's van dit hotel uit de reisbrochure en de werkelijkheid. Het hotel ligt inderdaad direct aan het strand, maar als je een bedje wil moet je om 06:00uur een handoek gaan leggen anders heb je geen plaats. Het hotel is overspoeld door Russen, zeker 90% is Rus. Als je inderdaad een bedje hebt en je gaat even aan het strand eten, is het maar de vraag of je je bed nog hebt als je terug komt. Ik heb hier al wat kleine vechtpartijen gezien om een bedje. Het Eten is goed, maar niets bijzonders. Ik heb meerdere malen de manager aangesproken over het bedden tekort. We kregen de excusses en mochten een keer gereserveerd gaan liggen (er werden bedjes vrij gehouden) Daarna was het weer elke vechten om een bedje.Tot slot: Russen zijn zeer vervelend volk op vakantie. Kortom: NOOIT MEER Aisawan in Pattaya!!!!

• 4R. Damen04-12-2010

Nooit meer

We zijn in november 2010 twee weken in dit hotel geweest. Op het reisburea zag het er allemaal mooi en leuk uit. Een van de weinige hotels in Pattaya wat direct aan het strand ligt. Wat er echter niet in de folder staat is dat je om 6uur je bed uit moet om een handoek te gaan leggen op een van de weinge bedjes om op het strand of bij het zwembad te kunnen liggen. Dit dus ook een paar keer gedaan, maar zeg eerlijk dat is geen vakantie. We hebben ook mee gemaakt dat we de handoeken hadden om 6uur hadden gelegd en dat om 08:30 er gewoon Russen op onze plaatsten lagen. Overigens is 90% van de gasten een Rus in dit hotel en dat laten ze dan ook goed merken. Alles wat geen Rus is wordt gediscrimineerd. Het ontbijt is goed, maar niks bijzonders. Elke dag het zelfde en kaas kennen ze niet in dit hotel. Ik heb meerdere malen mijn beklag gedaan bij de manager, maar er kwam geen oplossing. Ook de luxe Lanai kamers vallen zwaar tegen, veel geluidsoverlast van tourbussen welke het hotel aan doen.

• 6vriendenuitdenbosch01-12-2010

Nooit MEER

Het hele hotel zit vol met Russen. Als je een bed wil aan het zwembad, dan moet je om 6 uur je bed uit om een handdoek neer te gaan leggen. Dat is zeer zeker niet wat ik in Thailand gewend ben. Op het strand staan geen heerlijke bedjes, maar klapstoeltjes die tegen elkaar aan staan. Strand en zwembad zijn overvol. De capaciteit van het zwembad en het strand voldoet gewoonweg niet voor het aantal hotelkamers. De hotelkamers zijn netjes, maar niet supermooi. Het ontbijt is standaard. Er ligt wat fruit en 2 soorten vleeswaren. Er is nog geen plakje kaas te krijgen. We komen al 10 jaar in Thailand en dit is echt het slechtste hotel dat we gehad hebben. Volgens een bar jongen zijn de Russen ongeveer 10 jaar geleden gekomen en hebben het hotel over genomen. Volgens deze jongen is 85% van de gasten een Rus. Dat is ook wel te zien, alles staat in het Russisch. Het personeel wordt standaard afgesnauwd of krijgt geen fatsoenlijk goedemorgen.

• 9Joop Plagge25-11-2010

PRACHTIG HOTEL MET UITGEBREIDE SPA !!

We verbleven in AISAWAN tijdens de Kerst periode; dat was helemaal super. De aandacht voor het Kerstdiner buiten bij het zwembad was echt grandioos. Dan voel je echt wat vakantie is.

• 8Suzanne30-01-2009

Dit jaar weer heen!

Vorig jaar oktober ben ik hier samen met mijn vriend geweest voor 14 dagen. Het is een rustig gelegen hotel aan een mooi strand. Zwembaden zijn geweldig. Ontbijt is super! Het is wel ver van het centrum. Daarom hebben wij toen een brommertje gehuurd om overal te komen. Vanuit het hotel kun je ook leuke excursies boeken. Kamer op een van de hogere verdiepingen is erg leuk met mooi uitzicht. Dit jaar gaan we er weer heen! Heerlijk een strand vakantie houden tussen onze rondreis door. We gaan vanaf hier weer snorkelen. Vorig jaar met dolfijnen gezwommen wat ook echt super was!

• 9Kok25-09-2008

Prachtig hotel en een supertijd gehad

27 augustus - 10 september 2008 Wij hebben hier een geweldige tijd gehad. Een prachtig sfeervol hotel. Personeel behulpzaam. Kamers proper. Hotel perfect qua ligging (privestrand vlakbij centrum). Pattaya centrum kenmerkt zich echter wel door het sextoerisme. Dessalniettemin fijne tijd gehad. Excursies via het hotel aan te bevelen (wel altijd afdingen)

• 10Ferdi en Suzanne03-06-2008

Erg mooi hotel. Ontbijt is erg goed. Het hotel ligt wel een flink stuk vanaf de stad. Wij hebben er een brommertje gehuurd. Maar ook daar moet je mee oppassen en opletten of je wel goed verzekerd bent. Er zijn veel excursies te regelen vanaf het hotel. Vooral het zwemmen met dolfijnen vonden wij er leuk om te doen! Er waren veel gezinnen toen wij er waren. Het is erg geschikt voor kinderen. Het personeel is erg aardig. Ze helpen je graag als je iets nodig hebt.

• 9carine30-05-2008

wij verbleven 15 dagen in dit hotel , het is zeer rustig en goed gelegen slechts een paar stappen van het mooie strand . Kamers zijn mooi en goed verzorgd.Het ontbijt is goed en het eten vergeleken met buitenaf is wel te duur het restaurantje op het strand is lekker en goedkoop.Gewoon een prachtige vakantie gehad EEN AANRADER

• 9karin en andre13-11-2007

Prettig gelegen hotel, pal aan het mooie zandstrand, en twee grote zwembaden in de tuin, voldoende stoelen. Het ontbijt is erg goed en voor de rest van de maaltijden moet je gewoon de stad in. Overdag links het strand aflopen aan het eind kun je je onder de bomen heerlijk laten masseren voor nog geen 10 euro. En wil je een kostuum laten maken dan moet je bij Maharadja zijn. Een nederlands restaurant My Way halverwege de stad is een aanrader.

• 8chantal30-10-2007

als je voor pattaya kiest ligt dit hotel aan het mooiste en schoonste stukje strand .Wij hebben het erg naar ons zin gehad en de kinderen 8 en 13 jaar hebben zelfs met het personeel gespeeld dus wat ons betreft een echte aanrader en van de verbouwing naast het hotel hebben we niets gemerkt.

Hotel Pullman Pattaya Hotel G info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden