Hotel Peace Resort

Anders

zeer goede prijskwaliteit

s_smale
28-9-2014

Het hotel is zeer rustig gelegen. Dichtbij het uitgaansleven en een grote supermarkt naast het hotel. Zowel de kamermeisjes, receptie als bedienend personeel is zeer goed en behulpzaam. KIes een hotelkamer en niet een huisje.

Prima hotel

Bryan
20-11-2013

Lekker rustig hotel in noord pattaya, weg van het drukke centrum. Heerlijk om uit te rusten! Al diverse keren geweest en begin 2014 weer er naar toe. Mooie kamers voorzien van airco en het hele hotel is gerenoveerd.

Charmant hotel

F. Bazuin
1-1-2012

We zijn hier al meerdere malen geweest. De laatste jaren zijn de kamers opgeknapt. Zomer 2011 is er een verdieping op de rechter zijvleugel gezet en het zwembad is gerenoveerd. Binnenkort komen de bungalows in de tuin aan de beurt. Voor ons ideaal gelegen. Veel gasten komen uit Nederland en Duitsland. Terwijl in Pattaya veel russen komen.

Vol lof over dit hotel

Chielbert Antonissen
13-5-2011

Samen met mijn broer in 1996 3 weken in Hotel Peace Resort doorgebracht.

Heel goede verzorging en prettige sfeer mede door de bediening. Die was prima.

Mijn punt is: 9

goed vakantie hotel

beretta15
15-3-2010

Peace resort ligt op ongeveer 400 meter van het strand, naast een supermarkt. Voor mesen die een eenvoudig doch goed hotel willen is dit een uitstekend hotel.

Het ligt bij de rotonde 2e road en Naklua road. Instappen in de plaatselijke taxi is op 2 minuten lopen waar je voor een paar centen naar pattaya zuid kunt rijden.

Ook een avond markt is er tegenover dit hotel

prima hotel

Peter en Geertje
1-1-2009

Wij zijn nu 2 keer in dit hotel geweest, wij hadden gerenoveerde kamers op de 1e etage, groot en erg netjes.

Wijkomen zeker terug, de ligging t.o.v. de beach is prima en vertier is er ook genoeg in de omgeving.

2008

Prima hotel

Hans
25-8-2008

Dit jaar voor de derde keer in dit hotel gezeten en wederom zeer goed bevallen.Direct voor het hotel stap je zo in de taxi die je voor 10 Baht naar het centrum brengt. Het personeel is uitermate aardig en probeert aan al je wensen te voldoen.Het zwembad is heerlijk en schoon en er staan ligstoelen genoeg.

ga er al meerdere jaren naar toe

altijd goed ontvangen en alles verloopt erg netjes

mogen wel eens de kamers verfrissen

eten valt goed mee qua keuze en kwaliteit

personeel is erg vriendelijk en behulpzaam

gewoon erg goed over het algemeen

Een prima hotel voor een schapplijke prijs en een gunstige ligging aan de rand van het bruisende Pattaya en een voortreffelijke service.

Prima hotel voor een schappelijke prijs en vriendelijk personeel goed eten en een fijn zwembad.Een minpunt is de badkamer die hebben wel eens een opknap beurt nodig.Gaan volgend jaar voor de derde keer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Peace Resort in Pattaya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Peace Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.