Hotel Hong Residence

Hotel Hong Residence

We hebben een aantal aanbieders voor Hong Residence voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Hong Residence in het Nederlands

Goed twee sterren hotel niet ver van het strand

wal.lib
5-7-2011

Wij hebben al drie maal in dit niet al te groot hotel verbleven, het hotel heeft zijn deuren geopend in maart 2008. De eigenaars van dit hotel zijn van Chinece orgine, zeer vriendelijk en correct. De kamers zijn net, met airco en grote ijskast. Dit hotel heeft wel geen zwembad, het strand is niet ver af, ongeveer 300 m.

Gereisd Met partner in november 2010

• Adres239/9 M.9, Soi 4 | Pattaya Beach Road 20150(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Hotel Hong Residence

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hong Residence in Pattaya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hong Residence zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.