Hotel Green Park Resort

• Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8.7Fantastisch

48 reviews over Hotel Green Park Resort

• 8Max21-02-2020

Goed hotel met mooi zwembad en vriendelijke mensen

Goed hotel met een mooi zwembad en vriendelijke bediening. Kamer voldoet. Goed afwisselend ontbijt en in de buurt is voldoende te bleven. Helaas waren er weer veel handdoekopleggers waardoor er soms geen bedje aan het zwembad meer vrij was. Stranden in de omgeving vonden wij niet echt mooi. Je kunt echter voor een paar centen een busje nemen, 20 Bth voor twee personen en goed koop een boot na één van de eilanden pakken. Omgeving niet echt geschikt voor kinderen, vooral niet in de avond/nachtelijke uren.

Gereisd met partner in februari 2020

• 2019
    10Anet25-11-2019

Prima hotel met een mooi zwembad. Elke dag schone handdoeken en beddengoed.

Gereisd met partner in november 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Linda25-07-2019

Top!goede locatie

Mooi hotel, fijn zwembad, supervriendelijke mensen, goed uitgebreid ontbijt. Hele fijne vakantie gehad. eigenlijk aan de rand van de grote stad Pattaya, zodra je de poort uit bent, zit je bijna in de stad. Fijn groot winkelcentrum op 2 minuten loopafstand, waar je overal goed kunt eten met airco, wel lekker in een warm land als dit. Met een open taxi, die verschillende routes rijden kun je voor 10 Bath instappen en uitstappen waar je wilt in Pattaya. Je kunt overal verschillende soorten massages krijgen voor belachelijk lage prijzen, aanrader is een voetmassage voor omgerekend 6 euro, en dan wordt er zeer uitgebreid voor een uur lang je benen, voeten en je schouders/ armen gemasseerd, super goed.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2019

• 9ronald15-04-2019

zeer goed

prima hotel goed eten mooi zwembad goede kamer vriendelijk personeel

Alleen gereisd in maart 2019

• 2018
    9Ria01-10-2018

Prima vakantie

Mooi resort, kamer ruim, badkamer wat verouderd maar wel schoon. Ontbijt was goed, ruime keuze. Prachtig aangelegd zwembad met poolbar. Vriendelijk personeel. Ligging perfect. Alles op loopafstand. Zeer tevreden.

Gereisd met partner in september 2018

Geboekt bij vakantiediscounter

• Oude reviews

9gerard van rosengarten20-06-2016

heerlijk

net hotel, rustig gelegen buiten het centrum van het drukke Pattaya. Prima ontbijt en een nette kamer. Iedere dag schoon beddengoed en handdoeken en uiteraard schoonmaak.Zwembad en tuin zijn fantastisch met een lekkere poolbar in het midden. In de omgeving zijn leuke dingen te doen, zoals the sanctuary of truth, een dag met een catamaran weg naar oa monkey eiland, meerval vangen in visvijver en naar Tigerzoo, waar je op de rug van een krokodil kan zitten, kussen met een olifant en op de foto met diverse tijgers. Strand is minder, maar met zon zwembad geen probleem. Het was in juni zeer rustig, vooral aan het zwembad. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Al met al een heerlijke vakantie en zeker voor de prijs die wij betaald hebben.

Gereisd met partner in juni 2016

• 7colinda31-01-2016

goed hotel met prachtig zwembad

na de vlucht naar bangkok zijn we meteen door gereden naar Pattaya. Dat was goed te doen. Hier hebben we drie dagen uitgerust bij het mooie zwembad. Wij hadden twee kamers de kamer op de bovenste verdieping was prima, maar onze kamer naast de vis vijver stonk schimmelig. Het ontbijt was prima en het personeel was vriendelijk. Het hotel ligt valkbij het drukke centrum van Pattaya. Dus als je daar zin in hebt kun je dat opzoeken. Wij vonden dit een prima hotel voor onderbreking van onze reis naar de eilanden Koh Chang, Mak en Kood.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2016

• 8Klaverdijk12-01-2016

Prima hotel

Prima rustig gelegen hotel met een schitterend zwembad en tuin. Barpersoneel erg vriendelijk eveneens als de receptie. Kamers prima in orde. Ontbijt kan iets beter maar is voldoende.

Gereisd met oudere kinderen in december 2015

• 10rudhi17-12-2014

top hotel

We hebben zeer genoten van dit hotel zeker een aanrader

Gereisd met vrienden in november 2014

• 8meneer Cramers24-11-2013

green Park Resort is goed

van Green Park Resort valt verder niets op aan te merken goed en vriendelijk personeel

Gereisd met vrienden in november 2013

Hotel Green Park Resort info