Hotel BJ Holiday Lodge

1 review over Hotel BJ Holiday Lodge in het Nederlands

Alleenreizend

kleinschalig familie hotel gast vriendelijk 100 meter van het strand

keuze uit 2 soorten kamers gratis wifi goedkope laundry.

ontbijt niet inbegrepen in de prijs van 1000 - 1200 thb. goede keuken ontbijt kost 60 thb maar kan ook a la carte. hebben familiekamers

kleun zwembad op de 2e verdieping.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel BJ Holiday Lodge in Pattaya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel BJ Holiday Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.