Hotel Basaya Beach & Resort

3.6Onvoldoende

Hotel Info

• Kinderopvang
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Basaya Beach & Resort voor je op een rij gezet:

23 reviews over Hotel Basaya Beach & Resort

• 8Ron Stuveling08-12-2012

Iedere keer weer beter

Ik kom al een paar jaar in dit hotel. Ze zijn met een langzame renovatie bezig die al jaren duurt. Personeel is vriendelijk en het ligt op een rustige lokatie.

• 6jayjay101-03-2011

Vergane glorie

Net als Pattaya zelf is dit hotel verleden tijd. De kamer was goed, maar oud. Het bed was van beton btw! erg hard dus. Het is hier rustig en het is goed centraal gelegen aan het strand. De tuin is werkelijk waar prachtig en indrukwekkend met prachtige palmbomen en indrukwekkende bananen bomen. Personeel was aardig maar service en vriendelijkheid liet te wensen over.

Verder; net als de rest van de hele stad: Veel oude mannen/opa's, of zielige jonge mannen met een thais meisje aan hun zijde. Wij konden er maar niet aan wennen. Wel heerlijk eten in bijzondere restaurantjes. Vergeet niet naar Cabbage en Condoms te gaan, voor indrukwekkend uitzicht en smakelijk eten. Een moetje om te doen: Bridge over de river Kwai.

• 1J.M.T.H. ten Brinck10-04-2010

Zeer oud

de cijfers zeggen genoeg dit oudbollige hotel is vergane glorie...de kamers zijn verschrikkelijk....het zwembad en tuin mooi

• 6yori01-04-2010

nooit meer

Zeer gedateerd hotel.Kamer had iets weg van een bajes.Van ellende de suite genomen.Gemeubileerd met meubels die je bij ons nog niet bij het grof huivuil vindt.Alles was kapot,beschimmeld of functioneerde niet vanwege de kalkaanslag. Wel vriendelijk personeel en een prima ontbijt. Ga hier niet naar toe,want elke bath hier is er 1 teveel.

• 4Rene06-02-2010

Echt geen plek voor mij

Ik kwam hier per ongeluk in Augustus 2005 omdat we na een rondreis op zoek waren naar een hotel voor een paar nachten. Nova Lodge ligt behoorlijk centraal en zag er niet al te slecht uit. Maar schijn bedriegt. Het hele hotel is vervallen. Ga hier niet naar toe!!!

• 4Jan12-01-2009

Nooit meer

Voor de eerste en tevens de laatste keer in dit hotel. We hebben de koffers niet uitgepakt en vertrokken naar een echt hotel. Positief is: tuin met zwembad en het ontbijt. De kamers zijn vergane glorie. Oud en vies. Veel ongedierte op de kamer.Op de site van diverse organisaties staat dat de kamers onlangs gerenoveerd zijn maar naar onze mening is dat 20 jaar geleden. Ook hebben we gehoord dat het hotel, mits het niet verkocht is, in maart of april van dit jaar gesloten wordt. Voor een paar centen meer zijn er echt veel betere hotels

Anders

• 5J. Kouters05-01-2008

Beetje verlopen hotel (zal schijnbaar binnen 2 jaar afgebroken worden) in een verlopen stad. Wel een mooie tuin met zwembad.

• 8h.r van lis12-10-2007

zeer goede prijskwaliteitverh ,ligt zeer gunstig en superaardig personeel ,heel goed ontbijt en mooie tuin met groot zwembad ,mooie kamers en goede douche beetje vergane glorie ,alles is wel wat oud maar ziet er allemaal netjes uit ,een aanrader voor vrijgezellen ,doen totaal niet moeilijk als je iemand meeneemt

• 4Franky17-07-2007

Had eerst een hotel in Soi 8, maar dat was niet te doen, vanwege het "rumoer"... ;-)

'Nova' zag er op het eerste gezicht armmoedig uit, kon wel een likje verf gebruiken! Men was toen een aantal kamer aan het verbouwen...dus zag je een hoop toiletpotten opgestapeld e.d.

Maar wat een mooie tuin! Ging graag na een lange wandeltocht op het balkonnetje zitten met een koud biertje!

Zal de volgende keer zeker weer voor dit hotel kiezen (2008)! Had geen ervaring met de keuken, daar ik altijd erop uit trok op zoek naar eetkraampjes (lekker sprinkhanen eten) of leuke, piepkleine eethuisjes voor een 'breakfast'!

De hotels zou ik sowieso vermijden, aangezien de kwaliteit niet overeenkomt met de (hoge) prijs! 's Avonds altijd gegeten in de Pink Lady aan Beach Road of het visrestaurant ernaast (naam vergeten)

En...heel gek! Als men via Second Road het terrein opreed (had een motor gehuurd), heette het hotel opeens Twin Palms! Heb het folder nog waarop TP vermeldt staat.

• 7Wim02-10-2005

Het Hotel zou een topper kunnen zijn als de moeite eens zouden nemen een verfkwast ter hand te nemen, het bennengoed en handdoeken zijn schoon, maar zijn helemaal grijs gewassen. De Tuin is prachtig!! en je op de bonnefooi naar Pattaya komt, kun je vaak voor ongeveer 500 bath een nog betere kamer te pakken krijgen!!

Anders

0 tips over Hotel Basaya Beach & Resort

0 vragen over Hotel Basaya Beach & Resort

• VerzorgingHalfpension, Volpension
      • Eten en drinkenLunch
      • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandZand

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinRookruimte, Terras, Tuin
      • Overige servicesConcierge, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats