8,5

1 review over Hotel Baramie Residence in het Nederlands

Als je rust zoekt...

Ben
5-6-2012

Dit hotel is zeer geschikt voor mensen die de drukte van het nabijgelegen Pattaya willen ontvluchten. De kamers zijn schoon maar gedateerd. Het personeel en de Duitse manager zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Het eten (Europees en Thais) is uitstekend en erg betaalbaar. De afstand naar het privéstrand is ongeveer 150 meter. Voor vervoer naar Jomtien of Pattaya kun je gebruik maken van de hotelshuttle (80 Baht p.p.) of taxi (250 Baht).

Gereisd Met partner in Fri May 18 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Baramie Residence in Pattaya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Baramie Residence zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.