Hotel Amari Ocean Tower

2 reviews over Hotel Amari Ocean Tower in het Nederlands

top hotel

lia kalshoven
31-8-2010

Wij verbleven in een luxe kamer ocean tower met balkon. Wij keken onze ogen uit toen wij onze kamer binnen kwamen.Een en al luxe met een open badkamer. Alles keurig verzorgd, prima service,zeer vriendelijk personeel.Er zijn 2 zwembaden, een freeform en een lange afstandsbad.Plenty ligbedden. Onze kleinzoon had hoge koorts toen wij aankwamen in het hotel. Binnen 3 kwartier stonden er een dokter,verpleegster en apotheker bij mijn dochter in de kamer. Ter plekke werden medicijnen gemengd en de dokter heeft nog 2x nagebeld om te informeren of het goed ging.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Aug 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

"GEWELDIG HOTEL"

MARISKA EN JEFFREY
12-11-2009

Hebben hier 3 nachten gelogeerd van 4/11-7/11. Voor Thaise begrippen duur hotel, (17.000 baht voor 3 nachten) wij hadden er geen probleem mee. Perfecte ligging, alle maaltijden keuze tussen Europees en Aziatisch. Kamers design style en zowel kamers als openbare ruimtes erg schoon! De Thaise vriedelijkheid en gastvrijheid maakten het perfecte plaatje compleet.

Gereisd Met partner in november 2009

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadBuitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand50 m
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Waterpark

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen
  • Sport & SpelMinigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Amari Ocean Tower in Pattaya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Amari Ocean Tower zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.