Kleine hotelsWeer vandaag32°24°
Hotel Paivimaan Resort

We hebben een aantal aanbieders voor Paivimaan Resort voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Paivimaan Resort in het Nederlands

Wauw!

marit
31-8-2009

Super, wat een mooie kamer! De bedden liggen lekker en het balkon is savonds nog heerlijk zitten. Mooi uitzicht over de rivier. Ontbijt stelde niet veel voor. Prijs voor thaise begrippen nog aan de dure kant. In het laagseizoen is ook daar echter op af te dingen.

Gereisd Met partner in Wed Jul 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

In zijstraat van de drukke toeristen-hoofdstraat in Pai,

J. Fransen
22-3-2007

In zijstraat van de drukke toeristen-hoofdstraat in Pai, met grote tuin aan de rivier,daardoor heerlijk rustig. Zeer luxe ruime kamers. Dineren in het stadje zelf met vele restaurantjes, waar nog zangers met gitaar live optreden met Dylan-, Beatles-, Marleysongs. Dit hotel is te duur voor backpackers (en die zijn er veel in Pai!). Goed ontbijt.

Gereisd Anders in Thu Mar 22 2007 15:35:57 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast

• Receptie24-uurs receptie
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats, Valet parking

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Paivimaan Resort in Pai , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Paivimaan Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.