Kleine hotelsWeer vandaag33°24°
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Belle Villa Resort Pai voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Belle Villa Resort Pai in het Nederlands

Prachtige bungalow met uitzicht op de rijstvelden

Alex en Anike
24-8-2010

Prachtige vrijstaande bungalows met een super uitzicht op de rijstvelden en de bergen. Onze bungalow was zeer ruim met hele leuke badkamer. Je kijkt vanuit de douche zo op de bergen en de natuur. Prima groot bed en een fijne veranda waar we veel gezeten hebben. Het resort heeft 2 zwembaden. Met schitternd uitzicht. Echt een heerlijke plek om te relaxen en te genieten van het uitzicht. Het resort ligt aan de rand van Pai. Ze hebben een gratis shuttle busje. Wil je het wat later maken dan moet je terug lopen want er zijn geen taxi's. Huur een scooter en je kunt alle kanten op. Wij waren er begin augustus. We betaalden 2000 bath per nacht. We hebben er niet gegeten maar het ontbijt was prima in orde. Genoeg keuze.

Gereisd Met partner in juli 2010

woow

Esther Dingemans
24-3-2009

Hebben helaas maar 1 nacht doorgebracht in de Belle Ville. Wat een geweldig plek om te zijn. Zaten in een villa uitkijkend over de rijstvelden. Helemaal super. En wat een heerlijk zacht beddegoed.

Gereisd Met partner in Sun Mar 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

Mooie bungalows

Maaike en Marcel
14-12-2008

Mooie bungalows aan de rand van Pai. Mooi uitzicht over de akkers en de bergen. Toen wij er waren, waren er slechts 2 bungalows bezet. We kregen laagseizoen-korting en gratis eten. Dat laatste was geen succes. De hele vakantie niet zo vies gegeten.

Gereisd Met partner in Thu May 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

hebben 3 dagen verbleven in dit kleine resort in pai

arie & sylvia
14-5-2008

hebben 3 dagen verbleven in dit kleine resort in pai. hebben genoten van het heerlijke eten, schitterende uitzicht vanaf terras en zwembad, vriendelijke mensen etc. we hadden 2 bungalows (nr. 20 en 21) naast elkaar met veranda ertussen, ideaal voor gezinnen met kinderen. vinden vorige reaktie niet terecht, wanneer je hier niet echt bent gebleven kun je niet al die cijfers geven. hebben hier echt genoten van alle rust en uitzicht!

Gereisd Familie in mei 2008
2007

In het laagseizoen (eind juli 2007) hebben we eerst in met

Stef
14-8-2007

In het laagseizoen (eind juli 2007) hebben we eerst in River Book View gezeten (kleine bungalowhuisjes met erg veel beestjes in je bungalow voor 400 baht), waarna we een beter onderkomen zonder beestjes wilde. We kwamen in het hotel Belle Villa Resort Pai aan, maar na de kamers te hebben gezien en de prijs te hebben gehoord zijn we maar naar het naastgelegen resort gegaan (Baan Krating Pai; 1500 baht per nacht).

Er lag namelijk salamanderpoep op bed, doordat het dak van de huisjes bestaat uit een blader/bamboedak. Hier komen dus echt wel beestjes doorheen. We moesten 1800 baht per nacht afrekenen om hier te verblijven, echt te duur dus.

Overigens liggen beide resorts buiten het centrum, maar via een shuttle dienst zijn deze bereikbaar. Scooter huren om de omgeving te verkennen is een aanrader!

Gereisd Met partner in augustus 2007
2006

hotel ligt niet in de stad Mae Hong Song, maar in de ligt

22-11-2006

hotel ligt niet in de stad Mae Hong Song, maar in de gelijknamige provincie, ligt in het stadje Pai. Heerlijk hotel. Mooie ruime vrijstaande bungalows. met leuke badkamer. Lekker ontbijt en een tuktuk service waar je gratis van gebruik kan maken voor vervoer naar het centrum van het stadje (is ook in een kwartier te belopen). Hotel ligt in een prachtige omgeving en heeft een mooi zwembad waaraan je lekker kan relaxen.

Gereisd Met partner in Wed Nov 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Shuttle bus vanaf vliegveldBetaald

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinRookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Belle Villa Resort Pai in Pai , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Belle Villa Resort Pai zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.