Pension WanWisa Homestay

5 reviews over Pension WanWisa Homestay in het Nederlands

Gastvrijheid & Authentiek thailand

Hans Kruit
21-2-2010

Het authentieke Thailand vindt je in de Isaan.is mijn mening.

Had enkele jaren geleden al van WanWisaHomestay gehoord,was toen niet in de gelegenheid om te komen. Dit jaar heb ik de keus gemaakt om ook daar enkele dagen naar toe te gaan. En,zonder spijt! normaal gesproken vinden mijn overnachtingen plaats in hotels met al zijn faciliteiten en luxe.

Maar, dit is zo'n unieke ervaring, om in gezelschap van de gastheer en gastvrouw en de lokale bevolking te genieten van het authentieke Thailand.

Heb in div.restaurants gegeten maar,de keuken van gastvrouw Wan, deed daar niets onder. gastheer Hans heeft ons (op dat moment was er ook een leuk stel uit Nederland aanwezig) rondgeleid in de omgeving. O,a, naar de plek waar ze 3500 jaar oude skeletten hebben gevonden bij archeologische opgravingen. Een plek die je normaal gesproken nooit had gezien.Hou je van rust,lekker eten en het euthentieke Thailand dan is WanWisaHomestay een aanrader. Hans & Wan bedankt voor jullie gastvrijheid.

gr.Hans

een aanrader!

fam. Jolink
22-8-2009

Wat heerlijk toeven is het bij WanWisa Homestay! De rust, de privacy maar vooral de hartelijkheid en de zorgzaamheid van Wan hebben ons geraakt. Heerlijke maaltijden heeft Wan voor ons gekookt die we dan gezellig op het balkon konden opeten. Ook heeft Wan ons rondgeleid op de plaatselijke school. Een heel bijzondere ervaring was dat.

Pattaya 2 als plek om af te koelen maakte het verblijf optimaal.

Kortom; als we in de gelegenheid zijn dan komen we zeker terug. We kunnen het iedereen aanraden!

2008

Het échte Thailand

27-9-2008

Ons viel de eer te beurt de eerste gasten te zijn in dit bijzondere huis. De bouw was toen nog niet helemaal voltooid. Dat deed overigens geen afbreuk aan ons vakantieplezier. De hartelijke, gastvrije mensen, de enorme tuin met bananen, papaya's en legio andere vruchten en groenten, de vijvers met waterlelies en duizenden vissen, het heerlijke weer en de authentieke Thaise omgeving: redenen genoeg om hier terug te komen.

Het échte Thailand!

21-9-2008

Hans en Marry

Mooi Thais huis aan de rand van authentiek dorp

Nicoliene de Bruijne
7-9-2008

Het mooie huis van Wan Wisa ligt op ca een uur rijden van Khon Kaen, net buiten een dorpje. De omgeving is rustig, je kunt er lekker wandelen. Het is een prima plek om bij te komen van overige, soms hectische bestemmingen in Thailand. Het leven gaat echt een tandje lager, mensen die je tegenkomt zijn vriendelijk. Het huis is ruim en schoon.

Wij zijn er geweest in augustus 2008 met 2 kinderen. Voor hen was het heerlijk om in de ruime tuin en in de directe omgeving te spelen. 't Voelt veilig en vertrouwd, echt thais!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension WanWisa Homestay in Nao Sang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension WanWisa Homestay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.