Reviews over Nakhon Phanom

Mooie ligging en goede keuken

Anton,
    27-1-2013

Hotel NakhonPhanom Riverview is een typisch provinciaal hotel in de Isaan. Het is enigszins gedateerd, maar wij hadden een mooie, schone suite met zit en slaapkamer, beide voorzien van flatscreen TV. Het uitzicht op de rivier is fraai en elke avond was er live muziek in het restaurant én in de sfeervolle bar met 4 (!) verschillende live optredens. Het (Thaise) eten was echt heel goed met een goede wijnkeuze en een zeer verzorgd ontbijt. Uitstekende service en een leuke plek om deze streek in NO Thailand te verkennen.'s avonds per tuktuk naar de avondmarkt en een boottochtje op de Mehkong.

Minst frisse hotel tijdens onze rondreis

Gino en Jan,
    25-7-2012

Als je in de receptie staat, oogt dit hotel fris. De kamers vallen echter ruim tegen. Ze zijn hygiënisch, dat wel, maar ze hebben duidelijk betere dagen gekend. Het behangpapier is vuil en je ziet overal vochtplekken, een tv van de jaren '80 geeft een extra toets aan de vergane glorie , de badkamer is erg gedateerd, maar airco OK! De kamers zijn duidelijk toe aan een grondige renovatie. Het ontbijt was een aangename verrassing: je had erg veel keuze tussen Aziatische en Westerse gerechten. Dit maakte onze teleurstelling van de overnachting ruim goed. Ook geen slecht woord over het personeel. Ondanks de taalbarrière zijn ze erg vriendelijk en gedienstig. Mukdahan is een dode grensstad aan de Mekong. Aan de andere kant ligt Laos. Er valt 's avonds dan ook werkelijk niets te beleven. Bijgevolg is dit hotel dus enkel geschikt als een doorreishotelletje voor één nacht.

geweldig

wies,
    10-12-2009

we waren er eigenlijk voor 1 nacht maar zijn er 4 gebleven.

Heerlijk

Prima service, we komen er zeker terug

Nakhon Phanom scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews