Hotel Im Boutique

Hotel Im Boutique

Kleine hotelsWeer vandaag30°23°

We hebben een aantal aanbieders voor Im Boutique voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Im Boutique in het Nederlands

Prima hotel

Arie
23-2-2015

Het Im boutique hotel is een prima hotel met mooie kamers en goede bedden.Ik had de indruk dat het hotel pas 2 of 3 jaar open was.Het hotel ligt wel wat afgelegen dus voor degenen die slecht ter been zijn en geen auto bij zich hebben:geen aanrader.Zelf liep ik vaak naar de hoofdweg wat toch zeker 10-15 min.lopen was.Het personeel was vriendelijk,alleen de engelse taal waren ze niet echt goed mee.Gelukkig kan ik wat van de thaise taal spreken,dan komt het wel weer goed.Voor de prijs hoef je het niet te laten,deze beginnen met 600 baht oplopend naar 1000 baht incl.een wat karig buffetontbijt.

Gereisd Alleenreizend in Thu Jan 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats, Valet parking

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Im Boutique in Mae Sot, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Im Boutique zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.