Mae Sot

Mae Sot

We hebben een aantal aanbieders voor Mae Sot voor je op een rij gezet:

Reviews over Mae Sot

• 6Sander21-07-2010

Geen toeristen

We hebben in Mae Sot slechts een nachtje overnacht om de volgende dag onze jungle tocht te beginnen. Ik denk dat Mae Sot een typische one night doortocht city is, want er is niet veel te beleven. We waren de enige toeristen in de stad en dat voelde voor mij een beetje onwennig. We zaten in een hotel dat lijkt op een Sovjet hotel uit de jaren 30. Eigenlijk zouden we na de jungletocht nog een nachtje slapen in Mae Sot, maar ik heb besloten om de bus terug naar Bangkok te nemen :).

• 6Sfeer in stad
    • 9Omgeving
    • 9Cultuur

Gereisd met partner in november 2008

• 8Niels Lambers24-04-2007

Een nog niet zo'n touristische plek in Thailand. Hierdoor is het eten erg goedkoop. je eet gewoon in een open huis bij de familie aan tafel. Mie met water voor heel weinig. Met handen en voeten kun je aanwijzen wat je wilt hebben. Bestel wel een grote porsie als man. Er zitten in de buurt een aantal vluchtelingenkampen van Myan Mar (Birma). Hierdoor zijn er ook (Nederlandse) hulporganisaties zoals malariadokters en ZOA. Er is (als je geluk hebt en de grens is open) de mogelijkheid een dagje in Birma/MyanMar te kijken. Je moet dan wel je paspoort afgeven en voor 17.00u weer ophalen bij de grenspost. Je kunt er ook een Karen kerkdienst bijwonen in MeaSot met als je geluk hebt een engelse vertaling na afloop.

• 9Omgeving
    • 6Uitgaanslevenn