Reviews over Mae Sot

Prima hotel

Arie,
    23-2-2015

Het Im boutique hotel is een prima hotel met mooie kamers en goede bedden.Ik had de indruk dat het hotel pas 2 of 3 jaar open was.Het hotel ligt wel wat afgelegen dus voor degenen die slecht ter been zijn en geen auto bij zich hebben:geen aanrader.Zelf liep ik vaak naar de hoofdweg wat toch zeker 10-15 min.lopen was.Het personeel was vriendelijk,alleen de engelse taal waren ze niet echt goed mee.Gelukkig kan ik wat van de thaise taal spreken,dan komt het wel weer goed.Voor de prijs hoef je het niet te laten,deze beginnen met 600 baht oplopend naar 1000 baht incl.een wat karig buffetontbijt.

Prima hotel

Monique,
    18-2-2011

/wij verbleven hier 1 nacht. Het is een prima hotel als je op doorreis bent. Lekker zwembad om even bij te komen. Eten is goed en de kamers zijn ruim en schoon. Goede keus.

Typisch "doorreis" hotel

Jan & Esther,
    18-8-2009

De Thaise massages in het hotel zijn goed. Voor de rest een doorsnee hotel...

Gedateerd en sober

fam. van Valen,
    20-7-2009

Je hebt in deze plaats weinig keus en het Centara weet dat ook. Het hotel moet het vooral hebben van de grootse uitstraling, het mooie zwembad en de tennisbanen. Echter, onze kamers waren gedateerd en roken onfris.

Omdat er maar weinig gasten waren geen buffet, maar een geserveerd 'ontbijt'. Niet ongewoon want dat overkomt ons vaker bij een weinig gasten. Echter, het Centara trakteerde ons op restjes van de vorige dagen. Iets anders kon er niet vanaf: ronduit smerig.

Een zeer eenvoudig hotel,simpel doch schoon

J.E.Smit,
    9-9-2006

Een zeer eenvoudig hotel,simpel doch schoon. kleine kamers. Hotel is niet de favoriet van onze gids, maar die was op dit gebied niet veel gewend.

Alleen ontbijt, eenvoudig.

Er is in Mae Sot een Birmaanse tempel die nergens wordt genoemd maar m.i. een van de oudste en mooiste, Manie Phraisont, is.

In elke holte van deze pagode staan kleine boeddha beeldjes.

Mae Sot scoort een 7 uit 10, op basis van 2 reviews