Reviews over Mae Hong Son

Goed hotel met prima service

fictorie.r,
    27-11-2013

nette kamers. Twee nette zwembaden waarvan 1 met bubbelbad. Diner in hotel was perfect. Ondertijd viel de stroom uit, dit werd heel goed opgevangen middels zaklantaarns. Zowel bereiden en serveren van gerechten ging gewoon door. Mooie ligging.

Prachtig hotel!

Marian Doorn,
    13-2-2013

Klein hotel,.mooi gelegen in het heuvelrijke gebied tussen Mae Hong Son en Pai. De kamers zijn gezellig ingericht. Het hotel is goed verzorgd en zeer schoon. De staf is vriendelijk en behulpzaam.

Prachtig gelegen

TenC van Meerwijk,
    25-3-2012

We hadden suite gelegen aan een rijstveld. Ruim opgezet. Geen kluisje of koelkast op de kamer. Wel jammer. Fraaie omgeving. Midden in het bos. Groot restaurant waar je goed kon eten. Zwembad ook aanwezig.

Ideale plek voor uit te rusten

Sillie,
    3-11-2011

Mooie kamers, leuk hotel. In de omgeving niet veel te doen. Lekker balkonnetje goed voor even bij te komen. Zwembad is wat verouderd. Internet alleen in de lobby gratis.

Apart

Sillie,
    3-11-2011

Op zicht leuk opgezette accomodatie, wel verouderd. Zwembad niet gebruikklaar helemaal groen en vuil. Restaurant aan de matige kant. Ontbijt erg slecht.

Mae Hong Son scoort een 8,3 uit 10, op basis van 11 reviews