Pension Smile

Pension Smile

9Fenomenaal

Score uit 1 review

Thailand, Thailand, Krabi

Op vakantie geweest naar Smile?

9Fenomenaal

Score uit 1 review

Pension info

Meer pension info
    Tonen op kaart

1 review over Pension Smile

• 9Hanneke Haane11-05-2010

Leukste plek in Krabi Town

Guesthouse Smile is pas nieuw en geopend. Toen wij er waren zaten we in het hoogseizoen. Ondanks dat was het niet druk. Het is een mooi guesthouse met ruime kamers. Wij hadden een kamer helemaal boven met een gedeelde badkamer, iets wat we eigenlijk niet zo fijn vinden. Echter verliep het hier prima. Alles was extreem schoon. En voor 300bht. (6 euro) mochten we niet klagen.

Ook de eigenaar is bijzonder aardig. Samen met z'n alle 's avonds een biertje drinken en keuvelen. Bovenop is een mooi dakterras waar je een mooi uitzicht hebt over de mangrovebossen en de rivier. Aan de andere kant ligt de nightbazaar voor eten. Een appel en een ei en je hebt hier heerlijk gegeten.

Gereisd met vrienden in december 2009

0 tips over Pension Smile