Hotel Maritime Park & Spa Resort

Hotel Maritime Park & Spa Resort

6.7Voldoende

Thailand, Thailand, Krabi

6.7Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Maritime Park & Spa Resort voor je op een rij gezet:

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

13 reviews over Hotel Maritime Park & Spa Resort

• 2Rob en Jo31-10-2011

Niet doen!

Hier drie nachten verbleven, onvriendelijk en ongeinteresseerd personeel, afstand tot centrum Krabi-town niet te belopen, kamer oud, vies en interieur kapot, uitzicht is schitterend. Zwembad is mooi maar wordt slecht onderhouden, grote groene rand langs hele zwembad, tijdens ons verblijf geen onderhoud gezien. Ontbijt slecht, heel beperkt en tafels smerig. Er gaat een shuttle naar Aonang en Krabi-town, dit is tegen betaling en zeer beperkt. Kortom slechte ervaring en wij gaan hier nooit meer naar toe.

Gereisd met partner in oktober 2011

• 6Anne-Marie28-12-2009

niet naartoe gaan!

wij zijn hier 1 nacht geweest en dat was meer dan genoeg.Bovendien was het ongepland dat wij zouden overnachten in Krabi.Wij waren pas laat in de avond aangekomen in Krabi en waren eigenlijk onderweg naar Koh Lanta,maar dit zou nog een reis van 2 uur betekenen,dus besloten we om de volgende morgen dit te doen.Bij krabi een taxi genomen die ons naar dit hotel bracht.Personeel onvriendelijk en onbehulpzaam en ongeinteresseerd.kamers niks bijzonders, ontbijt ronduit slecht,vieze plakkerige tafels.Zwembad en tuin is wel mooi. Voor 1 nachtje dus prima te doen,maar meerdere nachten zeker niet aan te raden,er is dan ook echt helemaal niks te doen in de omgeving

Gereisd met jonge kinderen in december 2009

• 8Chantal20-09-2009

Prima hotel om alleen aan het zwembad te liggen

Groots opgezet hotel, met luxe uitstraling en aantal faciliteiten (spa, internet). Ruime, mooie kamers met balkon. Grote tuin met groot zwembad, wat goed onderhouden is. Op zich is er niks mis met het hotel, maar wij waren bijna de enige gasten, dus niet erg gezellig. Het ontbijt is uitgebreid (Engels, Thais, Nederlands/Frans). Het hotel ligt vrij afgelegen van een weg, dus je moet eerst een stukje lopen om bij wat gezellige straatjes te komen. Het centrum van Krabi ligt ver weg en is niet te lopen. Wel gaat er een taxi vanaf het hotel die je overal naartoe kan brengen. Geen strand in de buurt, zeker 20 min. rijden en dan moet je alsnog geen tropisch strand verwachten. Op zich prima hotel, maar in het laagseizoen in ieder geval geen gezelligheid!

Gereisd met vrienden in september 2009

• 8Hans van der ham19-09-2009

Prima hotel, prachtige tuin

Wij waren hier duidelijk NA een recente renovatie. Ik vond niks mis met dit hotel. Klein nadeel was de afstand tot het stadje (waar overigens niks aan was), maar daar stond het mooier uitzicht weer tegenover.

Gereisd met vrienden in januari 2009

• 9manon kallenkoot14-04-2009

prachtig hotel

rustige ligging in de mangroven. service uitstekend. kamers zijn ruim en netjes. restaurant is prima en een mooi zwembad aanwezig. ook een excursiebalie aanwezig. erg vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in mei 2007

• 5stef & stinie23-04-2008

enkel twee nachten verbleven begin maart 2008.eerste indruk: oei wat is dat hier voor een hotel, want het stond in de steigers, maar heel mooie upgrade kamer gekregen.upgrade kamer,daar was niks op aan te merken. mooie tuin met zwembad waar we voor het lekkere ontbijt en avondmaal konden buiten zitten. rondslingerende apen aan de ingang van het hotel. 's avonds speelde een live orkestje .

Gereisd met partner in april 2008

• 7Tonny Santman28-02-2008

Na een rondreis van 5 dagen in dit hotel 2 nachten geweest. Het hotel was wel aardig maar heeft een goede onderhoudsbeurt nodig. De tuin is mooi aangelegt. Personeel was niet zo vriendelijk/behulpzaam als in de andere hotels. Stadscentrum is ver weg, maar heeft zo wie zo niet veel te bieden.

Gereisd met partner in februari 2008

• 5mark de roeper11-10-2007

Zeer zeker de meest teleurstellende hotel tijdens onze Thailandtrip.Hotel lijkt wel aan vooravond van faillisement.Ongemotiveerd slecht personeel (uitzonderingen daargelaten).Kamers die al tijden geen onderhoud hebben gehad , en dan hadden we nog wel een upgrade naar een maritme suite.Tv geen zenders,waterkoker kapot,geen water uit douchekraan.Ontbijt nog geen 3 sterren waardig (vliegen.Slecht,weinig keus etc). Ligging wel zeer mooi aan een meer/lagune. Verder ver afgelegen van stad of strand (30 minuten).Waardering nog aan de hoge kant.Waar die 4* vanaf komen is nog een raadsel.

Gereisd met partner in oktober 2007

• 9luc28-12-2006

tijdens onze rondreis 2 nachten in dit hotel overnacht. Uitgebreid ontbijt buiten met een schitterend zicht op de tuin.Ideaal hotel om te relaxen ver weg van alle drukte.Mooie kamers met bad en douche apart.Een zeer uitgebreide munukaart voor s'middags en s'avonds.

Gereisd met vrienden in december 2006

• 6Lilian06-02-2006

Goed en rustig hotel, maar beetje vergane glorie. Er is wat achterstallig onderhoud aan zwembad, kamers etc. Kamers zijn wel schoon en netjes. Ligging aan rivier met mooi uitzicht, maar ver van strand Ao Nang en stadje Krabi. Er is een shuttlebus van het hotel naar Krabi en Ao Nang, maar deze gaat heel beperkt. Vriendelijk en hulpvaardig personeel.

Gereisd in februari 2006

• Balkon / terrasTerras

• WinkelsCadeauwinkel
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• WatersportKanoën, Snorkelen
  • BuitensportenFietsen