Hotel aan zee, Kleine hotelsWeer vandaag31°24°
Hotel Islanda Village Resort

We hebben een aantal aanbieders voor Islanda Village Resort voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Islanda Village Resort in het Nederlands

Aanrader voor koppel

Patrick en Ben
23-6-2009

We waren er 5 dagen als enige gasten.Toch werden de tuinen en zelfs leegstaande bungalows tot in de puntjes onderhouden.Bungalows zijn heel aangenaam en ruim.Bediening was oprecht vriendelijk en uitstekend.Enig minpunt zijn de zwermen muskieten s avonds.Niets helpt en de beten zijn echt vervelend.Strand op het eiland is niet mooi maar hotel heeft eigen bootje om je naar Rai Ley of Poda te brengen.

Gereisd Anders in Tue Jun 23 2009 08:38:01 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• TemperatuurregelingAirco, Ventilator

• Receptie24-uurs receptie
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Vissen
  • BuitensportenFietsen
  • BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelDarts

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Islanda Village Resort in Krabi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Islanda Village Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.