Hotel The Peace Laguna Resortstersterstersterster

8.2Fantastisch

Thailand, Thailand, Krabi - Ao Nang Beach

8.2Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor The Peace Laguna Resort voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

20 reviews over Hotel The Peace Laguna Resort

• 9anniqueadema23-05-2013

Heerlijk resort met prachtige zwembaden

Mooi hotel met drie zwembaden. Alle zwembaden hebben ook een kindergedeelte. De standaard kamer is zeer ruim, heeft een badkamer met bad, een kluis, airco, een televisie, koffie- en theefaciliteiten en een balkon. Het resort ligt prachtig. Zeer rustig, maar toch op slechts 100 meter van het gezellige dorpje Ao Nang met zijn vele winkeltjes en restaurantjes. Naar het strand is zo'n 5 minuten lopen. Het strand is overdag via een achteringang van het resort bereikbaar. Het ontbijt is zeer goed en zeer uitgebreid. Zowel westerse als Thaise gerechten zijn er in overvloed. Het resort biedt verder drie keer per dag een animatieprogramma aan waar gratis aan deelgenomen kan worden. Van 4 tot 5 uur 's middags wordt er door het hotel bovendien gratis thee, koffie en koekjes aangeboden in de lobby. Als enige "minpunt" kan ik het wifi-bereik noemen. Van een dergelijk resort in een dergelijke prijsklasse verwacht ik wifi-bereik in het gehele hotel. Het wifi-bereik beperkt zich echter tot de lobby.

Alleen gereisd in mei 2013

• 7Fred15-09-2012

Mooie ligging, achterstallig onderhoud!

The Peace Laguna Resort heeft een prachtige ligging. Met diverse type kamers. Wij zaten in een Private Cottage. De cottage was schoon, wel hard matras (voor ons geen probleem). Het ontbijtbuffet is goed, je kan van alles pakken. In de basis een perfect resort. Wel dient op veel zaken de puntjes op de i te worden gezet. Paden zijn aan het vervallen, bij het zwembad verouderde ligbedden en kussens, sigarettenpeuken op de grond, beschadigde of niet werkende buitenverlichting. In de cottage 'verweerde' vitrage en vouwgordijnen die niet of slecht werken. En de afvoer van de buitendouche die regelmatig verstopt zat. Allemaal kleine details die het resort niet afmaken en zeker geen 5 sterren maken. Hooguit 3 sterren. Moet je dit allemaal weerhouden om te gaan? Nee, zeker niet. Je zit niet hele dagen op het resort (als het goed is) en een goede uitvalsbasis om te slapen. Eet niet in het restaurant (slecht!!) doe dat lekker op straat!

Gereisd met partner in september 2012

• 5Erwin & Sandy31-03-2011

Een flinke tegenvaller

Wij hadden voor 6 nachten een standaard kamer geboekt. Standaard is dit dit geval een relatief klein kamertje in een gehorig 3 verdiepingen tellend gebouw. De achterzijde ligt dicht bij een waterzuiveringsinstallatie en dat ruik je wel als je naar je kamer loopt! De bedden waren voorzien van kleine ingezakte matrasjes met versleten vergeelde lakens. Wij hebben de eerste nacht geen oog dicht gedaan. Na een klacht ingediend te hebben bij de receptie kregen wij dezelfde dag 2 nieuwe matrassen en een nieuw douchegordijn want in de oude had de schimmel al tot een meter hoogte zijn weg weten te vinden. Voor een resort in deze prijsklasse kan dit echt niet.

Maar het is niet alleen maar negatief: het onbijt is goed en uitgebreid, het personeel is erg behulpzaam en de zwembaden zijn netjes en ruim. De ligging is ook prima, lekker rustig en toch maar 5 minuten van de drukte van Ao Nang.

Gereisd met partner in maart 2011

• 7henri coolsaet28-12-2010

een beetje gedemodeerd hotel met goede ligging

Wij verbleven in Peace Laguna in een standaardkamer in het oudere gebouw, en hadden het geluk een suite te krijgen voor de prijs van een standaardkamer. Zeer ruime, goed ingerichte kamer, met echter een aftandse airco, die zoveel lawaai maakt dat men met oordoppen moet slapen. Ook hadden wij last van insecten in bedn iedere morgen stonden wij vol beten, ik denk van luisjes Het ontbijt is zeer gevarieerd en het personeel heel lief en beleefd Om iets te drinken of te eten liggen de prijzen in het hotel veel te hoog Voor baht heb je aan de thaise "toektoekkeukens" een lekkere soep en een rijstgerecht met vlees of vis. Ook de prijze van de massages en welness liggen 5 x hoger dan aan de strandboulevard. Ik vond "blooming massage" zeer professioneel en hygienisch, bovendien uitstekende massage. Ao nang is voor mij te toeristisch en het strand is veel te klein, neem dan maar de toektoek naar "nopparatthara beach" op ' km, veel ruimer en voldoende mogelijkheden om te eten en te drinken.

Gereisd met partner in november 2010

• 8Paul en Elly Stolk21-06-2010

Rustig verblijf in Ao Nang.

Verbleven hier 3 weken in juni 2010. Rustig hotel,ongeveer 100 mtr van de drukke hoofdstraat van Ao Nang. Attentie:hotel ligt niet direkt aan zee! Voor de strandboulevard moet men 10 minuten omlopen via de hoofdstraat. Hadden Superior Room op tweede laag van een appartementsgebouw. Keurige kamer met alles wat men nodig heeft. Sanitair zoals overal in Thailand:een hollandse tegelzetter zou er tranen van in zijn ogen krijgen! Schoonmaken kamer zeer goed,meisje zeer attent. Ontbijt vonden wij matig,gingen meestal op de hoofdstraat ontbijten. Entertainment niet aanwezig,loont ook niet in het laagseizoen van Thailand. Diverse malen uitval stroom/airco,ook dat zijn wij in Thailand gewend. Personeel is wel heel lief,maar kennis van Engelse taal is matig,geduldig uitleggen in simpel Engels werkt het best. Aanrader: Thaise massage in het hotel,hebben dit zes maal(!) gedaan,een weldaad voor rug en schouders,massage in tuin achter de lobby-bar,direkt boeken/betalen bij de dames.

Gereisd met partner in juni 2010

• 9Tineke en Peter17-03-2010

Prachtig hotel

We zijn hier 3 dagen geweest. Goede service, grote, schone en moderne kamers. Centrale ligging. Aanrader !

Gereisd met partner in maart 2010

• 9Daphne11-08-2009

Super!

Geweldige accommodatie, gelegen in Ao Nang. Niet bijzonder luxe qua faciliteiten, maar wel prachtig gelegen.

De privéhuisjes liggen op een klein eilandje en zijn zeer modern en luxueus ingericht.

Eén van mijn favoriete hotels in Thailand.

Gereisd met partner in januari 2008

• 9Veronique en Guy13-05-2009

Prachtig resort

Wij verbleven 10 dagen in Peace Laguna. We hadden het geluk om te verblijven in een bungalow van 70 m2 met uitzicht op vijver en de krijtrotsen die zo kenmerkend zijn voor Krabi province. Ook de tropische tuinen en natuur rondom je zijn zondermeer prachtig. Een drink op het terras van je bungalow met rondom je het geluid van kwakende kikkers en krekels is heerlijk. Personeel is vriendelijk, kennis van het Engels is zoals elders in Thailand slechts middelmatig. Animatie is omzeggens volkomen afwezig. De stranden van Ao Nang en Nopharat Thara zijn zeer mooi. De stranden van het nabijgelegen Ao Prang Nang -- Prang Nang Cave en Railey -- benaderen het paradijselijke.

Gereisd met partner in mei 2009

• 9Etienne en Nicole11-05-2009

Tophotel

Wij zijn juist terug van een supervakantie in een superhotel.Op aanraden van onze zoon en schoondochter hebben we dit hotel genomen.Heel vriendelijke mensen en een mooie omgeving om de talrijke eilandjes te verkennen.Wij hopen dat Ao Nang nog heel lang zo mag blijven.

Gereisd met partner in mei 2009

• 5Erwin en Xavier Van Geertruyde - Minjauw15-04-2009

Nooit meer

The Peace Laguna Resort in Ao Nang Krabi is het voorbeeld van verdoken oplichting. Het hotel ziet er prima uit maar kamers worden amper gepoetst, sanitair in zeer slechte staat, bedden van beton en onbeschoft personeel (extreem moeilijk te vinden in het land van de glimlach). Het zwembad wordt gedeeld met een bed en breakfast. Onze upgrade was degelijk betaald maar niets werkte of was zelfs helemaal niet aanwezig. Dit hotel staat in schril contract met hetgene dat er naast ligt ondanks zelfde eigenaar. Onbegrijpelijk dat zo een mooi resort zo slecht gerund wordt. Wij boekten dit met Best Tours en hebben 18 klachtenmails gestuurd tijdens onze reis. De touroperator trekt zich echter niets aan. De excursies die we boekten bij de touroperator waren niet verzekerd en soms werden we gewoon vergeten. Tip kies niet Best Tours excursies via lokale agenten, kies hotel Vlak ernaast en je zal een super vakantie hebben.

Gereisd met partner in september 2006

1 tip over Hotel The Peace Laguna Resort

• Fred, 15-09-2012

Leuke activiteiten: * fietsen, diverse mogelijkheden (http://www.krabiecocycle.com) * kayakken door de mangrove en bezoek aan grotten * boattour Koh Phi Phi * Krabi Evening Market (gezellig en leuke kraampjes waar je kan eten)

0 vragen over Hotel The Peace Laguna Resort

• Soort strandKiezels
    • Afstand tot strand200 m, 4 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
    • Strand toegangGescheiden door straat
    • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
    • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• KeukenKeuken

• WinkelsKapper
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats, Valet parking