Villa Nong Thale River Residence

2 reviews over Villa Nong Thale River Residence in het Nederlands

Passend in de omgeving

Riek,
5-11-2018

Leuk bamboehuisje mooi aan het water gelegen, met terras. Past prima in deze omgeving. Schoon, badkamer vrij simpel, bed stevig, gezellig onder een klamboe. Service van personeel viel tegen, niet echt behulpzaam en gastvrij.

Gereisd met partner in november 2018

Geweldige plek. Prive, luxe, mooie omgeving

niek van heijst
21-7-2010

Dit is echt een aanrader. Prachtige prive villa met een grote tuin en eigen zwembad. Het huis is mooi luxe ingericht. Er zijn drie hoofdslaapkamers met eigen badkamer en WC en een kinderkamer. Je kunt het in alle mogelijke samenstellingen huren. Wij hebben opnieuw samen met onze ouders in December bijgeboekt voor hun 40 jarige bruiloft te vieren. Zo goed is het ons bevallen!

Je zit dichtbij de gezellige badplaats Ao Nang (ongeveer 4 kilometer) waar vanalles te beleven is. 's-avonds hebben we in alle rust genoten van deze prachtige plek. De tuin en zwembad zijn mooi verlicht. Echt een paradijsje.

Gereisd met jonge kinderen in april 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Nong Thale River Residence in Krabi - Ao Nang Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Nong Thale River Residence zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.