Hotel Mercure Krabi Deevana

We hebben een aantal aanbieders voor Mercure Krabi Deevana voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Mercure Krabi Deevana in het Nederlands

Rustig gelegen, modern hotel

Floortje
11-1-2014

Dit Mercure hotel voldoet aan de verwachtingen van de naam "Mercure'. Modern gebouwd, zwembad langs de kamers op de begande grond gebouwd (van een paar blokken). Ruime keuze aan ontbijt. Moderne kamers, van alle gemakken voorzien. Vlakbij het centrum en erg schoon. Weinig Thaise invloeden, maar helemaal prima!

Gereisd Met partner in november 2013

Heerlijke plek om te acclimatiseren

Anne Marie
26-7-2012

Eerste deel van ons verblijf in Thailand in dit prachtige en luxe hotel verbleven. Het ontbrak hier aan niets. Was vrij rustig, maar alles was wel 'in bedrijf', waardoor we niet het gevoel hadden dat het 'uitgestorven' was. Personeel was heel attent en onze kinderen kregen volop aandacht. Voor hen was dit met name een prettige plek om te wennen, na aankomst vanuit NL. Wel belangrijk om te vermelden dat dit een modern hotel is, dat weliswaar zeer geschikt is voor families, maar daarnaast ook een wat zakelijke uitstraling heeft. Wanneer je op zoek bent naar een authentieke Thaise accommodatie, dan is dit hotel minder geschikt. De kamers werden dagelijks heel goed schoon gemaakt en 's avonds nogmaals gechecked. Niet alle medewerkers bij de receptie spraken goed Engels, wat soms onhandig was.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2012

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mercure Krabi Deevana in Krabi - Ao Nang Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mercure Krabi Deevana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.