Hotel Krabi Thai Village Resort

8.1Fantastisch

Thailand, Thailand, Krabi - Ao Nang Beach

8.1Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Krabi Thai Village Resort voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
  • Sauna

20 reviews over Hotel Krabi Thai Village Resort

• 2018
    6Sharon Feijen16-09-2018

Vreselijk

Slecht onderhouden, hotel stinkt, zijn aan het renoveren, dus geluidsoverlast, ontbijt niet hygiënisch, niets is afgedekt dus veel vliegen op het eten. Er wordt niet gereageerd op vragen via e-mail, in de lounge is alles verlicht met TL dus geen sfeer.

De kamers zijn heerlijk groot en n geweldig bed. Geen aanrader en zeker geen 4 sterren waard.

Alleen gereisd in september 2018

• Oude reviews

2Diana groen11-09-2016

Vriendelijk personeel maar vieze kamers

Wij Zijn blij als we hier weg mogen. In de douche zit schimmel. Haren en koffievlek in bed. Lampen knopjes echt te vies om aan te raken. Als je dan even een stukje wil wandelen buiten heb je om de 10 meter iemand die wat van je wil.... jammer Na een fijne vakantie een vreselijke afsluiter

Gereisd met jonge kinderen in september 2016

• 7Michelle & Richard24-04-2014

Toeristisch hotel

Voor 3 nachten geboekt. Ontbijt was zeer simpel en kleinschalig. Handdoeken liggen (gratis) bij het zwembad. Hotel zeer ingesteld op Europese toeristen (qua muziek en personeel). Kamer was in orde en schoon. Excursies geboekt bij stand langs de hoofdweg. Restaurants en winkels op loopafstand. Veel luidruchtige bars langs het strand (aan overkant van hoofdweg). Krabi City ligt een stuk verderop. Opstapplaats excursies: Ao Nang Pier. Hebben de 4 Island tour (1800B 2p) gedaan en een retourticket Phi Phi Island (1400B 2p) » aankomsttax Phi Phi 100B 2p). Prima hotel voor doorreis, maar niet om 2wk te verblijven.

Gereisd met partner in maart 2014

• 8R&I19-12-2011

Heerlijk hotel

Eind sept '11 t/m begin okt in dit hotel geweest en heerlijk genoten. Kamers zijn fantastisch;ruim, schoon en mooi ingericht. Alle balkons hebben uitzicht op het zwembad. Nadeel is dat er geen kussens op de balkonstoelen aanwezig zijn. Ontbijt is goed, maar niet heel hoogstaand. Lunch en diner van de kaart zijn heerlijk! Zwembad is fantastisch. In de periode dat wij er waren, was het er heel rustig en lagen we soms als enige bij het zwembad (met overigens een bar erin!). Nadeel is dat er geen strand in de buurt is waar je lekker kunt liggen. Daar moet je echt al met een bootje heen. Het beste kun je een excursie boeken die langs de eilandjes gaat. Deze zijn niet duur en vaak erg goed verzorgd! Wij hebben ook een kajakexcursie gedaan, wat ook echt aan te raden is. Tegenover het hotel zit een fantastisch grillrestaurant, al is deze wel erg prijzig. Lealeagrill (vlakbij hotel) is ook een echte aanrader, vooral de visschotel. De visrestaurants aan de boulevard zijn ook erg gezellig.

Gereisd met partner in september 2011

• 8Mimy-6427-10-2010

Lekker ontspannen!

Heerlijk hotel met zwembad en gebruik van handdoeken. Ruime goed verzorgde kamers. 10 minuten lopen (langs onverlichte weg) naar het centrum, waar je heerlijk kunt eten. Vanuit daar kun je allerlei uitstapjes geweldige maken. Het eten is prima. Continentaal ontbijt met ook lokale produkten. Strand is aanwezig nabij centrum, maar niet aan te raden. Stap in een bootje en ga naar een van de eilandjes! Vanwege zwembad prima voor de kinderen, verder weinig voor de kids. Zou zo teruggaan.

Gereisd met partner in mei 2008

• 7Smissaert27-01-2010

prima hotel, geweldig personeel.

Net terug uit Krabi Thai Village. Het was een prima hotel. Ontbijt was erg eenvoudig. Ligging aan het oa nang strand, dat overspoeld is door boten. Mooie ruime kamers, mooie zwembaden en geweldig vriendelijk personeel. Jammer dat er geen airco in lobby/ontbijt is. Alles is buiten. Heel veel muggen en ongedierte, jammer.

Gereisd met partner in januari 2010

• 10Marco08-10-2009

Paradijs op aarde

Net terug van een weekje Ao Nang met verblijf in dit geweldige hotel. Op het eerste oog ziet het er al fantastisch uit en na een prettig ontvangst met een drankje voelde ik me er al helemaal thuis. Kamers waren als in een sprookje en uiteraard super schoon. Aan werkelijk niets ontbrak het en elke dag gratis twee flessen water op de kamer. Het was er lekker rustig maar dat kwam omdat het low-season was, high-season start vanaf 1nov tot 1mei.

Ik heb niet in het hotel gegeten omdat het eten bij de vele thaifood + seafood restaurants uitmuntend smaakte en het er hartstikke gezellig was. Vanaf het hotel is het 5min lopen naar de `gezellige´boulevard of voor 20baht met de tuktuk.

Alleen gereisd in oktober 2009

• 9Jeroen12-08-2009

Prachtig hotel

Wij bezochten dit hotel in de zomer van 2008. Ik heb het er erg naar mijn zin gehad. Het is keurig netjes schoon, het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Opvallen is de mooie hal van dit hotel. De kamers zijn goed verzorgt, ruim en mooi ingericht. Vanaf het hotel loop je in 10 minuten naar de boulevard aan het strand. Tegenover het hotel is een heel goedkoop internetcafe. Voor 20 bath wordt je van het hotel op de boulevard afgezet.

Gereisd met partner in augustus 2009

• 10W. van Duin26-03-2008

Zeer mooi resort op loopafstand van centrum en strand. Prachtige kamers. Enig nadeel is het slecht Engels sprekende personeel. Ook van het ontbijtbuffet moet men niet te veel verwachten (tenzij je van een Engels ontbijt houdt). In de periode dat wij er waren waren er geen Nederlanders. Wel veel Zweden en Engelsen.

Gereisd met partner in maart 2008

• 812-02-2008

Een fijn hotel, direct aan het strand gelegen. Geen lift, maar hotel is 2 verdiepingen hoog. Ontbijtbuffet was goed verzorgd. 2 restaurant's , heerlijk eten. Maar eten in typisch thais restaurantje had onze voorkeur

Gereisd met partner in december 2007

Hotel Krabi Thai Village Resort info