Hotel Krabi Success National Park Resort

Hotel Krabi Success National Park Resort

6.9Voldoende

Thailand, Thailand, Krabi - Ao Nang Beach

6.9Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Krabi Success National Park Resort voor je op een rij gezet:

13 reviews over Hotel Krabi Success National Park Resort

• 5Arno06-02-2011

Matig hotel

Aan de buitenkant ziet het er leuk uit maar schijn bedriegt. Ouderwetse kamers, onvriendelijk personeel (komt mede door crisis), ongezellig zwembad. Lijkt op een goedkoop Spaans hotel aan de Costa Brava. Ontbijt was redelijk. Verder ligt het hotel iets te ver van het avondgebeuren en ligt het aan een onaantrekkelijk strand. Als je naar Krabi gaat neem dan hotel bij Ao Nang Beach.

Alleen gereisd in december 2010

• 7Anton en Lia25-08-2010

Mooi Hotel

Krabi Succes is een mooi hotel met rustige ligging wij waren hier van 18 t/m 21 mei 2010 waren met een groep van 11 personen en de enige gasten in dit hele grote hotel, Ao Nang is 15 min lopen en een heel leuk dorpje met heel veel winkels.

Gereisd met vrienden in mei 2010

• 8lia majoor12-11-2008

geweldig

mooi hotel leuk plaatsje vriendelijk mensen heel mooi land zijn er al 3 keer eerder geweest

Gereisd met partner in januari 2008

• 7Rudi en Frank18-08-2007

In juni 2007 zijn wij hier 2 dagen geweest tijdens een rondreis door maleisie en thailand. Het is een goed hotel, waar een nieuw resort naast wordt gebouwd. Daardoor is de entree van het 'oude' resort een beetje verscholen. Van de bouw zelf hebben we geen last gehad. De kamers waren mooi en ruim, het zwembad netjes en schoon. Het eten was er goed. De ligging is iets buiten Krabi. Maar met een bromtaxi ben je met 5 minuten in Krabi.

Gereisd met vrienden in augustus 2007

• 7Mariette15-02-2007

Wij hebben ook afgelopen januari hier gelogeerd, slechts 1 nacht, we waren op doortocht. Onze groep mocht ook in de suites logeren, daar het hotel helemaal nog niet klaar was. Tegen de tijd dat het helemaal af is, lijkt het me schitterend worden, maar niet te betalen

Gereisd in februari 2007

• 7riboko22-10-2006

Wij waren in het voorseizoen en ja ook bij ons was de kamer erg muf. Na uurtje airco was dit grotendeels weer weg. Erg harde bedden maar er werd voor ons een dekbed onder het onderlaken gelegt. Hotel wordt nu een beetje weggedrukt door het nieuwe hotel in aanbouw; daardoor modderpad naar hotel. Inderdaad buiten gezellig centrum maar daar ben je voor 50 cent! Wel dicht bij strand!

Gereisd met vrienden in oktober 2006

• 8Erik & Danielle08-08-2006

Een mooi hotel met erg vriendelijk personeel. De overlast van het nieuw te bouwen hotel is me reuze meegevallen. Echte overlast hebben we niet gehad. Het ontbijt is inderdaad wat magertjes. Het uitzicht op zee is door het gigantisch grote nieuwe hotel wel verdwenen, wat uiteraard jammer is. De kamers zijn ruim, mooi, schoon en luxe. De matrassen zijn voor westerse begrippen vrij hard, even wennen. Dit is overigens overal in Thailand. TIP: huur voor ongeveer 3 euro per dag een scooter en trek er op uit! 's avonds lekker eten bij Lo Spuntino (Sala Bua). Kortom; we hebben een fantastische vakantie gehad.

Gereisd in augustus 2006

• 8Remco21-07-2006

Wij zijn hier in juli 2006 geweest en zijn dik tevreden over het hotel. De geluidsoverlast is denk ik in de loop van juni / juli afgenomen, want we hadden er totaal geen last van. De kamers waren schoon en zeer mooi ingericht (mooie donkere houten vloer, groot bed en een keurige badkamer). Ook het personeel was vriendelijk, dus ik snap niet zo goed waar Jessi problemen mee had. Dit hotel verdient mijns inziens een betere beoordeling!

Gereisd in juli 2006

• 4Jessi06-06-2006

Wij zijn hier denk ik in de totaal verkeerde periode gekomen! Het was echt heel slecht! Ze zijn een enorm nieuw hotel aan het bouwen rondom dit hotel en wij zaten dus echt midden in een bouwput!Er was zelfs geen toegangsweg! Dat nieuwe hotel is van dezelfde eigenaren en wij nemen aan dat wanneer dat af is ze dit hotel dan slopen en zo zag het er ook uit:klaar voor de sloop. De kamers waren niet schoon en er hing een erg vreemde lucht. Ook was het personeel niet vriendelijk, dit terwijl wij nergens een NIET vriendelijk thai zijn tegen gekomen, maar hier dus wel! Het uitzicht wat wij hadden was niks:een paar takken en daarachter dus echt die bouwput! Geluidsoverlast was er niet tot 17 h, maar tot 23 h. Wij hadden denk ik echt pech en gelukkig zaten we er maar 2 nachten,langer had ik het niet vol gehouden! Gelukkig hadden we de rest van de vakantie super hotels. Dit is zeker geen aanrader!

Gereisd in juni 2006

• 5van gerven14-05-2006

Mooi hotel, maar bedden zijn erg hard. Vlak naast het hotel wordt een ander hotel gebouwd, 2 meter vanaf mijn balkon. Het eten was ook mimimaal, weinig vlees alles afgepast. Hotel was op eerste gezicht mooi, maar viel tegen.

Gereisd met vrienden in mei 2006

Hotel Krabi Success National Park Resort info