Hotel Krabi La Playa Resort

• Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8.4Fantastisch

• Kinderopvang
  • Sauna

30 reviews over Hotel Krabi La Playa Resort

• 2019
    7Karin07-07-2019

Blokkendoos hotel, vlakbij gezellige boulevard

Standaard hotel met lange gangen, mooie kamers, goed ontbijt en mooi zwembad. Het ligt bijna aan de gezellige lange boulevard. Het strand aan de boulevard nodigde niet uit om te zwemmen, veel aangespoeld hout en rommel. Maar misschien komt dat omdat het regenseizoen was. Wij vonden het een beetje ziekenhuisachtig aandoen en overal lagen lange zwarte haren, niet echt hygiënisch.

Gereisd met partner in juni 2019

• 10WJM30-03-2019

Perfect hotel,in alle opzichten.

Ik ben er van 27/2 tot 21/3 2019 geweest,echt een perfect verblijf gehad.Mooi zwembad,schone kamer,prima ontbijt (Oosters een Westers) vriendelijk personeel,prima massage aan het zwembad,op loopafstand van alles strand,restaurants,bars,nightmarket,en wat ik erg prettig vond is de absolute stilte 's nachts (geen herrie van nachtelijk verkeer/scooters) ik sliep met de balkon deuren open en hoorde alleen zachtjes het water in het zwembad. Dit was mijn 5e vakantie in Thailand,ben in veel hotels geweest,La Playa scoort bij mij echt heel hoog.

Kleine tip,mocht je in AoNang een keer echt lekker Thais willen eten dan kan ik restaurant Nong van harte aanbevelen,bij toeval ontdekt en daarna nergens andrs meer gegeten !!!!

Alleen gereisd in maart 2019

• 8Marja18-03-2019

Krabi is super, behalve in het regenseizoen

Een mooi hotel met een kleurrijke tuin. Bij de receptie mogelijkheden genoeg voor excursies, ophaaldienst bij het hotel. Op loopafstand een zeer goed restaurant Ko Dam wat diverse sterren verdiend heeft. Ook op loopafstand de zee, boulevard, winkeltjes, de longtailboten om je naar diverse eilanden te brengen, en natuurlijk allerlei mogelijkheden om lekker te eten en te drinken. Tevens langs de boulevard een smalle strook langs de zee waar je kunt ontspannen met allerlei massages door vriendelijke en deskundige masseuses op het strand

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 9Merel Snijders23-02-2019

Top vakantie gehad!

Jeetje dit hotel is ver boven onze verwachtingen. Wat een prachtige entree, ruime schone kamers, zwembad keurig, en vriendelijk personeel. Met 2 minuten lopen sta je in het centrum van ao Nang. En loop je 2 minuten verder sta je op het strand. Super vakantie gehad

Gereisd met partner in februari 2019

• 2018
    8Sacha08-09-2018

Ik zou zo weer gaan naar dit hotel.

Fantastisch hotel, netjes, goed gelegen, kleinschalig en een prima ontbijt.

Gereisd met partner in april 2017

• 9Mitchell Menick09-04-2018

Fantastische ervaring en ik ga zeker terug.

Het hotel is een woord, Paradise! Vriendelijk personeel die tot alles bereid is, perfecte locatie, mooie en schone kamers en goed eten.

Wij kregen omdat de receptie onder constructie was een gratis upgrade kamer (luxe suite) en gratis all inclusive.

Enkel lachende gezichten en vriendelijke gebaren.

Gereisd met vrienden in oktober 2017

• Oude reviews

7Klazina06-11-2017

Geweldig Hotel

Goede Kamers erg Schoon en groot .zwembad pas gerenoveerd ,personeel erg vriendelijk spreken alleen erg slecht Engels. Hotel ligt vlak bij restaurants en niet aan zee. Het min punt is dat het ontbijt erg matig tot slecht was.

Gereisd met partner in oktober 2017

• 7Adriana06-08-2017

Redelijk

Het is een ouder hotel beetje gedateerd. Kamer is groot met balkon. Badkamer heeft een inloop douche wastafel en wc. Bedden zijn erg hard net een plank. Kussens hetzelfde. Bij aankomst was alles op 2 personen afgestemd ipv 3 volgende dag was het nog niet geregeld. Personeel is vriendelijk maar spreekt nauwelijks engels.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 8Hein01-02-2017

super goed Hotel

Hotel met prima kamers bedden en ontbijt. Het zwembad voor ons zwemmers was geweldig. Alleen het restaurant valt uit de prijzen als je plotseling geconfronteerd wordt met 17 % extra belasting een wijntje kost dan 9 euro en een biertje 5 euro. Lekker buiten de deur gegeten in de vele restaurantjes op loopafstand. Een tegenvaller is het transfer naar het vliegveld. Dat kost je 2,5 uur in een schommelend busje met een erg gevaarlijk rijdende chauffeur. Wat waren we blij dat we er waren zonder brokken.

Gereisd met partner in januari 2017

• 10Joelle15-03-2016

Heel fijn hotel

3 dagen hier geweest en tekort? Wat een fijn en net kleinschalig hotel.Goede service van al het personeel. Lekker uitgebreid ontbijt en alles netjes en goed afgedekt. Kamers en badkamer zijn zeer ruim en comfortabel. Kluisje en airco gratis. Bedden goed in tegenstelling tot de harde thaise bedden. Alleen de kussens wat te stevig en hard. Schoonmaken goed en voldoende handdoeken, ook voor zwembad en strand! Zelfs inclusief strandtas! Zwembad is erg mooi. Iedere dag om 5 uur een Happy Hour bij de swim-up poolbar. Ligging hotel is zeer centraal tussen 2 stranden met vele leuke restaurantjes en winkeltjes. Bij de achteruitgang van het hotel tref je een straatje met ook diverse goede eetgelegenheden. Ook dichtbij diverse uitstapjes te maken met de Longtailboten. AO Nang is een zeer vriendelijk plaatsje en zeker een aanrader voor een langer verblijf.

Gereisd met partner in februari 2016

Hotel Krabi La Playa Resort info