Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, FamiliehotelWeer vandaag31°24°
6,9

We hebben een aantal aanbieders voor Centara Grand Beach Resort & Villas Krabi voor je op een rij gezet:

FTI Reizen

24 reviews over Hotel Centara Grand Beach Resort & Villas Krabi in het Nederlands

Lekker uitgerust naar huis

Non
29-8-2018

Wij verbleven 7 nachten in dit mooi gelegen hotel. Omdat er een probleem was met onze kamers (2x2 pers) kregen we een upgrade naar de villa met 2 slaapkamers en zwembad, vandaar ook die 10! Wauw wat een prachtige villa en wát een uitzicht😍 Ontbijt vonden wij uitmuntend! Lunch bij zwembad ook goed. Diner waren we minder enthousiast over, Japans/sushi niet geweldig en zeker niet qua prijs/kwaliteit, Thais niet geprobeerd, beachbar prima maar na een aantal dagen ben je er klaar mee en wil je wat anders. Buffet in de avond was er niet omdat het geen hoogseizoen was. We begrepen van een medewerker dat de gewone kamers niet erg mooi zijn, kunnen we helaas geen oordeel over geven. Ligging is prachtig als je graag rustig aan het zwembad wil liggen. Wil je ook wel eens het hotel verlaten, over wen boulevard slenteren? Dan zou ik dit hotel niet aanraden.

Nooit weer

Loesje
9-3-2018

Ligging is mooi maar prijs kwaliteit verhouding is ver te zoeken.5 sterren maar je moet wel je water kopen voor 6 euro per fles. Glaasje wijn ruim 10 euro. Boek je 2 persoonskamer krijg je een 4 persoons. Voor bedrag voor dit hotel zijn er veel mooiere en beter verzorgde vakanties te verkrijgen. Er gaan dagelijks honderden long tail boten vanuit aonang naar de eilandenrijk de buurt van het hotel. Deze boten varen vlak lang het strand van het hotel. De hele dag hoor je het geluid van deze boten. Het zijn motoren waar ze de geluidsdempers van af gehaald hebben of die er nooit op hebben gezeten. Dus denk niet dat je hier rustig aan het strand ligt want het is een irritatant lawaai. Nogmaals ligging perfect maar voor de rest is ydilisch ver te zoeken.

Gereisd Met partner in Thu Mar 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een fantastische bestemming

Sam Gomersbach
10-1-2018

Ik vond service van het personeel heel goed want jij bent voor hud de prioriteit.

Wat ik wat minder goed vond is dat er veel vuilnis op het strand beland dankzij de stroming van het water.

Gereisd Met vrienden in juli 2017

Geweldig

willem sickesz
7-2-2016

Mooi compact hotel, super vriendelijk personeel, heerlijk eten, gave ligging !

Gereisd Met partner in januari 2016

Prachtig uitzicht, Rustig hotel

Prachtig resort
13-8-2015

Om er te komen ben je totaal met vliegreis overstappen en busreis 24 uur onderweg. Resort prachtig. Alleen erg rustig. Het is meer een aan het zwembad liggende vakantie. Wij zijn 8 dagen geweest met volwassen kinderen en het was voor ons te rustig. Veel Apen en regelmatig kom je een slang tegen. In zee konden wij niet zwemmen ivm bijtende kwallen. Duiken niet mooi op deze plek ivm de Tsunami die al het koraal heeft beschadigd. Thaise mensen zijn ontzettend vriendelijk. Resort en de kamers zijn erg schoon.Was een prachtige vakantie maar ivm de rust zoeken wij de volgende keer toch een ander hotel. Mensen die slecht ter been zijn kunnen hier niet heen.

mooi voor mensen die goed ter been zijn

Cynthia
16-6-2014

Het hotel op zich is prachtig. Zeer mooie kamer met geweldig uitzicht. Het hotel ligt in een baai wat als voordeel heeft dat je veel privacy hebt, echter het heeft ook nadelen. Om er te komen ben je aangewezen op de bootservice van het hotel die 1x per uur vaart. Meestal zit deze vol geboekt waardoor je ver van te voren moet reserveren. Een andere optie is de monkey trail. Opzich een erg leuk pad om te doen vanwege het uitzicht en de aapjes, maar ook erg steil waardoor het in de warmte een uitdaging is om het pad te bewandelen. Het pad is aangelegd door de locals en dus niet van 5* kwaliteit. Voor mensen goed ter been, en zonder kinderwagens goed te doen. Ook de bootservice lijkt niet altijd wat het is. De boot legt aan op een plastic pier die meedeint op de golven van de zee. Met een beetje wind dus ook niet al te geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Verder een super hotel met een zeer mooie ligging.

Gereisd Met partner in Tue Apr 16 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi, maar.....

Bert
10-9-2012

Zeer mooi hotel. Ben je op zoek naar rust, is dit ideaal. Ontbijt is goed, mooie kamers, goed zwembad en beachrestaurant. Enige en toch groot nadeel is de bereikbaarheid van het hotel. Wij hadden het al gelezen en dachten dat het wel meeviel. Niet dus!! Er zijn 2 mogelijkheden: Over het apenpad dat over een hele grote en steile rots loopt. Je bent helemaal uitgeteld en nat van het zweet als je de andere kant bereikt. Dames make-up opdoen ofe heren parfum heeft geen zin, want dat zweet je er helemaal vanaf. 2e mogelijkheid is het gratis pendelbootje van het hotel. Daar moet je wel ruim op tijd voor reserveren (1 dag van tevoren) anders kan je niet weg. Heb je plotseling zin om even te winkelen of eten in het stadje, heb je pech gehad, want de boot is bijna altijd vol geboekt. Even snel een boodschapje doen, vergeet het maar. Kom je vroeger terug van een uitstapje, moet je je eigen ook maar zien te vermaken, want je kunt alleen op het tijdstip met de boot mee die je gereserveerd hebt.

Gereisd Met partner in augustus 2012

Prachtig hotel

Mike en Cindy
3-11-2011

Is een mooi hotel, het enige minpunt vonden wij het eten. Dit is veels te duur en voor onze smaak veels te appart. Ontbijt vonden wij prima. Prachtig strand en uitzicht, kamers zijn supermooi. Service is goed. Word ook veel georganiseerd, kickboksen, surfen etc.. Niet geschikt voor mensen die slecht te been zijn, veel trappen en een drijvende pier die voor problemen kan zorgen met name als het waait en de golven hoog zijn dan lijkt het wel een achtbaan. Je gaat van en naar het hotel via deze pier. Persoonlijk het mooiste hotel waar wij verbleven, veel dieren: eekhoorns, apen, varanen etc. Een echte aanrader! De 10.000 baht optie kun je bijv. spenderen aan eten, drinken en spa.

Gereisd Met partner in januari 2011

Geweldig mooi resort!

Jessica
19-2-2011

Verbleven 5 nachten in Centara.. Super mooi resort! Geweldige ligging, met geweldig uitzicht! Hadden de premium ocean facing room, aanrader! 2 keer bezoek op ons balkon gehad van apen, super leuk!!

Minpunt is het eten, heel duur voor thailand, en gewoon niet goed! Je kan de boot nemen naar oa nang, veel beter eten voor minder, wel de speedboot ver van te voren bespreken, want bij ons zatie vaak vol en dan moest je terug met de longtailboot wat 300 bath pp kost een enkeltje, terwijl het maar 5 min varen is en dan moest je nog door het water lopen ook.

Boottrip vanuit hotel geboekt naar Phiphi, zeker een aanrader! Geweldig mooooi!

Centara is geweldig mooi!

Gereisd Met partner in februari 2011

een sprookje..

D & E
4-7-2010

Zelden zo'n mooi hotel bezocht! Heel vriendelijke staff. Lekker gegeten.. Wel prijzig, zowel kamerprijs als eten en drinken. Maar het is zeker de moeite waard! De apenkolonie die af en toe op je balkon langskomt is ook echt geweldig :) Echt een sprookjesachtig plekje...

Gereisd Met partner in juli 2010

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaKids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Krant, Stomerij, Tours, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkerenNiet beschikbaar

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Zeilen
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Centara Grand Beach Resort & Villas Krabi in Krabi - Ao Nang Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Centara Grand Beach Resort & Villas Krabi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Hotel Centara Grand Beach Resort & Villas Krabi