Hotel Aonang Cliff Beach Resort

8.8Fantastisch

Thailand, Thailand, Krabi - Ao Nang Beach

8.8Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Aonang Cliff Beach Resort voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

9 reviews over Hotel Aonang Cliff Beach Resort

• 5Johan Roefs19-04-2014

Hotel is niet wat het lijkt!

19-4-2014 Ik heb samen met mijn partner 5 dagen gelogeerd in dit hotel. Volgens de beschrijving staat hij als 4 sterren aangemerkt. Volgens ons is het hooguit een 3 sterren hotel. De foto's op de site van het hotel zijn ook niet op waarheid berust. Er zijn veel trucage foto's gemaakt. Zo is het zwembad een ware tegenvaller met slechts enkele ligbedden zonder schaduwplekken. De kamer was netjes schoon, het bed is wel ontzettend hard. Het hotel heeft erg veel trappen aangezien het hoger is gelegen. Het ontbijt is niet in een airco ruimte maar onder een warme overkapping. Het ontbijt zelf is erg Thais gericht, dus geen brood met kaas of iets dergelijks. Krabi is op zich een leuke plek. Wij zouden absoluut niet meer voor dit

Gereisd met partner in april 2014

• 7Manuela08-01-2014

Enigszins Teleurgesteld

Ligging van het hotel is top! Kamers erg gehorig door de drukke weg, echt last van de drukte op straat en op de gang van mede hotelgasten Heel veel trappen als je slecht ter been bent heb je een probleem! Ontbijt prima. Fitness ruimte heeft een renovatie nodig. Op zondagochtend terwijl je relaxt aan het Zwembad ligt: de instructeur van de thai chi en een vrouw gaven 2 uur lang middels een microfoon levenslessen op USA wijze aan een groep mensen. hallo Ik ben op vakantie, sorry hoor maar daar zit ik niet op te wachten. Leek wel iemand die je wou overhalen om je bij een sekte.aan te sluiten. Echt vreselijk. Er werd ook niks aan gedaan we moesten het maar volhouden tot 12 uur. Personeel erg vriendelijk. Galadiner met nieuwjaar viel tegen. Prijs- kwaliteit. Sfeer ook jammer, mensen gingen na het diner weg.

Gereisd met partner in december 2013

• 10Willem Massink12-10-2013

Hier komen wij zeker terug !!

Mooi en gezellig hotel, niet groot, goed onderhouden en schoon. Mooie ruime kamers, zeker kamers op de bovenste verdieping in de gebouwen die tegen de berg aan staan, prachtig zicht op de kliffen. Een ligbad op het terras en geen hinder van de toch wel drukke hoofdstraat. Hotel is prachtig gelegen, redelijk dicht bij strand en winkeltjes. Waar het hotel zich zeker in onderscheid is de vriendelijkheid van het Engels sprekende personeel, lekker eten en een onberispelijke service. Je hebt hier al gauw het thuis gevoel, en wordt op een persoonlijke warme oosterse manier verzorgt en vertroeteld.

Gereisd met partner in september 2013

• 9helma05-07-2012

Prima hotel

Een goed hotel, gelegen aan de hoofdstraat van Ao Nang. Personeel is vriendelijk maar zou meer engels mogen spreken. Ontbijt is goed, maar voor de mensen die niet van een warm ontbijt houden en niet van zoet hebben hebt moei;ijk. Kamers zijn goed, de douche is echt super, die wil ik thuis ook wel! Vraag wel om een up grade, bij aankomst,zij wilde ons in een superior room onderbrengen (geboekt door het reisbureau ) maar daar wil je echt niet zitten, donkere kamers met geen uitzicht.

Gereisd met vrienden in juni 2012

• 10cecile05-03-2012

Prachtig hotel

Mooi en gezellig hotel, niet groot en daardoor ook persoonlijker. Mooie ruime kamers, zeker kamers op de bovenste verdieping, prachtig zicht op de kliffen, bad op het terras en geen hinder van de toch wel drukke hoofdstraat. Hotel is heel handig gelegen, dicht bij strand en winkeltjes. Wat het hotel nog mooier maakt is de vriendelijkheid van het personeel, lekker eten en een onberispelijke service.

Gereisd met partner in februari 2012

• 0its_me_mayo27-11-2011

Een dikke aanrader!

We hebben hier 3 nachtjes geslapen maar ik had best wat langer willen blijven! Het hotel is super goed verzorgd, ruime kamers die behoorlijk luxe zijn, fijne bedden, grote stortdouche. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Fijne bedden bij het zwembad, lekkere cocktails.

Het hotel ligt midden in het centrum, dus genoeg leuke winkeltjes en restaurantjes om je te vermaken. Loop iets verder door en je bent op het strand. Of ga naar de haven en pak een boot ergens naar toe..

Ga ook vooral al het lekkere eten op straat ontdekken, erg lekker, goedkoop, en - niet onbelangrijk- heel schoon. Je kunt er gerust eten!

Ontbijt was goed, veel keuze. Avondeten hebben we daar niet gehad, alleen maar op straat gegeten, dat was zo leuk en lekker!

Gereisd met vrienden in oktober 2011

• 10Youri14-08-2011

ideaal hotel goed personeel goede ligging

Aonang Cliff Beach Resort in Krabi is een zeer goed Hotel met goede bedden, goed personeel, goede airco, goede ligging in Ao Nang. We hebben 1x in het hotel (gratis) thais avondeten gehad en dat was gewoon luxe. Er zijn wel veel trappen en hoogte verschillen. Maar het personeel zal nooit zelf je je koffer laten dragen. Ontbijt is goed maar wel altijd hetzelfde. Een paar keer ging onze kluis niet open maar dan belde je de receptie en met 2min kwamen ze je helpen (met loper). Elke dag werd je kamer schoongemaakt en we hebben er geen rare dingen meegemaakt. Vanaf Ao nang beach ben je in 20min. met een longtail boat in Railey dit is echt een must see, zeker als je van klimmen en rotsen houdt. Vanuit Krabi town kan je makkelijk naar Phi Phi of Phuket vooral Phi Phi is erg mooi. Een speedboat trip naar oa Hong Island is ook een aanrader. Als je genoeg tijd heb moet je ook echt een paar dagen naar Khao Sok gaan dat is echt een prachtig gebied met een prachtig meer.

Gereisd met partner in juli 2011

• 10Peeters17-06-2011

Geweldige liggen, fantastische kamer

Wat kan ik nog meer zeggen. Wij hadden een kamer met jacuzzi op het balkon en zeezicht, we keken uit over de prachtige rotsformaties. De badkamer heeft een hele mooie stortdouche. Kamer is luxe en van alle gemakken voorzien. Elke dag gratis water op de kamer. Het hotel heeft een zeer goede ligging, direct aan de hoofdweg met veel winkeltjes, barretjes en restaurants. Het strand ligt op nog geen 300 meter lopen. Zeer mooi en verzorgd klein hotel. Aan het sfeervolle zwembad staan parasols en hele brede ligbedden. Het ontbijt is goed maar niet uitgebreid. Let wel op wanneer je slecht ter been bent, het hotel is te bereiken door een aantal trappen of een helling.

Gereisd met partner in mei 2011

• 9Sonja Thissen22-03-2010

Mooi hotel in centrum van Ao Nang

Het hotel ligt aan de drukke doorgaande weg in Ao Nang boven de McDonald's en de Starbucks. Ben je gesteld op een goede nachtrust, vraag dan een kamer aan de achterzijde. Je bent dan wel het mooie uitzicht op de rotsformaties kwijt (geen uitzicht op zee). Mooie grote kamers met groot terras/balkon. Er is een DVD-speler op elke kamer. Ontbijt is goed, maar wel elke dag ongeveer hetzelfde. Zeer vriendelijk personeel. Bijna geen schaduw bij het zwembad, wat erg jammer is. Bij de stalletjes voor het hotel kun je goed en goedkoop eten. Ze zijn bezig met het uitbreiden van het hotel, maar toen wij er waren, waren er geen bouwactiviteiten.

Gereisd met partner in maart 2010

Hotel Aonang Cliff Beach Resort info

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Infinity pool, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand400 m
  • Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages