Hotel Ao Nang Buri Resort

HotelHotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag31°24°
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Ao Nang Buri Resort voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Ao Nang Buri Resort in het Nederlands

een aanrader

Evelien
5-2-2010

Hotel in januari 2010 bezocht en zeer tevreden. Hadden kamer op begane grond met tuindeur naar zwembad, ideaal als je van een ochtendduik houdt! Als je de straat over loopt, zit je bij het strand. Hotel ligt wel net iets buiten centrum, maar is goed te lopen naar centrum.

Kamer was netjes, bedden prima. Ontbijt was uitgebreid, American breakfast.

We hebben last minute geboekt via het internet en dat scheelde enorm!

2008

een paradijsje

Linda Stam
10-12-2008

Al 3x geweest, altijd super naar mn zin gehad.Erg aardig personeel,net of je thuis komt dat gevoel krijg je in dit resort.

Lekker kleinschalig, verscholen achter veel groen.

Kom er zeker weer een keer terug!

Hebben er in december 2007 11 dagen verbleven

Ruud Schaier
21-2-2008

Hebben er in december 2007 11 dagen verbleven. Goed hotel met vriedelijk personeel.Goed eten. Strand voor de deur, maar drukker strand van AO nang ligt op ca. 5 minuten rijden met de tuk tuk. Kamers schoon en ruim

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ao Nang Buri Resort in Krabi - Ao Nang Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ao Nang Buri Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.