Hotel Andamanee Boutique Resort

Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag29°24°
Hotel Andamanee Boutique Resort

We hebben een aantal aanbieders voor Andamanee Boutique Resort voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Andamanee Boutique Resort in het Nederlands

Heerlijk rustoord

Pauli
30-4-2009

Een beetje van t Nopparrat strand af; met brommer tuktuk vlak bij Ao Nang, maar lang zo druk niet. Aan het Nopparrat strand een stuk of 5 restaurantjes met een heerlijk visrestaurant. In het hotel waren slechts 3 kamers bezet toen wij er waren. Dus bijna het hele hotel voor onszelf Uiterst vriendelijk personeel, maar spreken nauwelijks Engels, behalve de eigenaresse. Heerlijk ontbijt. Super zwembad. Prachtige kamers. Aanrader.

Gereisd Met partner in Sun Mar 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand800 m

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras

• Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën
  • BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Andamanee Boutique Resort in Krabi - Ao Nang Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Andamanee Boutique Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.