• Type accommodatie

• Type hotel

Sorteren

vakanties Krabi - Ao Nang Beach

Reviews over Krabi - Ao Nang Beach

Een strand,maar niet het beste.

jozef_van_oerle
    29-11-2017

Wie van uit gaan houd vind hier zeker de mogelijkheden.Het strand stelt bij hoog water ,niet zoveel voor.De meeste mensen trekken dan ook naar,Tonsai Beach of Railay Beach.Voor 100 bath ,kan je met de Long Tail boot, naar een van de vele stranden in de nabij gelegen omgeving.Daar deze toch aangenamer zijn om in alle rust te verblijven en te eten.

Mooi

Klazina
    6-11-2017

Het strand heeft geen lig bedden omdat Krabi onder natuurpark valt iets om rekening mee te houden

Railay, adembenemend mooi strand en dat is dan ook

H.P. Dousma
    7-4-2017

Bij aankomst ligt het strand er nog mooier bij dan je kan voorstellen, wit zand, blauwe zee, zon. Paradijselijker dan dit is bijna onmogelijk. Helaas is alles 1 meter vanaf het strand oud en smerig. Voor de inwoners van dit mooie stukje wereld dé gelegenheid om je portemonnee te plunderen. Europese prijzen, geen service en bij tijd en wijle minachting voor haar gasten. Ligbedjes en parasols zijn verboden in de Islamitische gedeelte van Thailand en tegelijk is ook de vriendelijkheid totaal verdwenen. Wat telt zijn de Baths die je meebrengt. Werkelijk alles draait hier om de inhoud van je portemonnee. Daar komt bij wanneer je iets wilt ondernemen je bent aangewezen op de taxiboot naar Ao Nang. Doordat veel vakantiegangers het allemaal maar laten gebeuren vrees ik dat ook hier over een tijdje alleen nog Russische gasten zullen komen.

ao nang barst uit zijn voegen.

martijn
    13-11-2015

het rustige ao nang is in de jaren rap veranderd in een toeristen oord, prima als je dit zoekt of als tussen bestemming neemt, wij hadden 2 weken hier geboekt en waren toch wel iets teleurgesteld over de info die we gekregen hadden.

de omgeving is echt wel mooi, maar er wordt echt overal gebouwd, de straat is een aaneenschakeling van restaurants, toeristenshops, massagehuizen en kleermakers, het strand is oke maar zeker geen parelwit strand en glashelder water ( ook niet op railay ) de meeste hotels zien er op de sites beter uit dan in het echt! als je rust zoekt is deze bestemming niet de plek ( erg veel Chinese toeristen ) je kan wel leuke eilanden bezoeken met longtail boten, maar door de drukte en het zelfde aanbod is ook hier de rust verdwenen. ik denk als je goed informatie vind er in krabi prachtige plekken zijn maar het is maar wat je zoekt. p.s. ondanks de slechte weersvoorspellingen was het bijna iedere dag goed weer met af en toe een bui.

Heel mooi stukje Thailand

hilst46
    10-2-2015

Wij zijn rechtstreeks naar Railaybeach gegaan.

Dit is alleen bereikbaar met longtailboot en dat is een ervaring opzich.Zoveel moois gezien daar dat we meteen een week zijn gebleven. De rotsformaties, het klimmen. en de prachtige stranden maken t wat mij betreft echt een must om een keer heen te gaan.

Krabi - Ao Nang Beach scoort een 7,9 uit 10, op basis van 66 reviews