vakanties Krabi - Ao Nang Beach

Reviews over Krabi - Ao Nang Beach

Ik zou zo weer gaan naar dit hotel.

Sacha,
    8-9-2018

Fantastisch hotel, netjes, goed gelegen, kleinschalig en een prima ontbijt.

Lekker uitgerust naar huis

Non,
    29-8-2018

Wij verbleven 7 nachten in dit mooi gelegen hotel. Omdat er een probleem was met onze kamers (2x2 pers) kregen we een upgrade naar de villa met 2 slaapkamers en zwembad, vandaar ook die 10! Wauw wat een prachtige villa en wát een uitzicht😍

Ontbijt vonden wij uitmuntend! Lunch bij zwembad ook goed. Diner waren we minder enthousiast over, Japans/sushi niet geweldig en zeker niet qua prijs/kwaliteit, Thais niet geprobeerd, beachbar prima maar na een aantal dagen ben je er klaar mee en wil je wat anders. Buffet in de avond was er niet omdat het geen hoogseizoen was.

We begrepen van een medewerker dat de gewone kamers niet erg mooi zijn, kunnen we helaas geen oordeel over geven.

Ligging is prachtig als je graag rustig aan het zwembad wil liggen. Wil je ook wel eens het hotel verlaten, over wen boulevard slenteren? Dan zou ik dit hotel niet aanraden.

Voor herhaling vatbaar, top locatie, minder zwemba

Marijke,
    10-4-2018

Mooie ruime kamers

Schone kamers

Aardig personeel

Minder was dat het zwembad niet heel schoon was

Fantastische ervaring en ik ga zeker terug.

Mitchell Menick,
    9-4-2018

Het hotel is een woord, Paradise!

Vriendelijk personeel die tot alles bereid is, perfecte locatie, mooie en schone kamers en goed eten.

Wij kregen omdat de receptie onder constructie was een gratis upgrade kamer (luxe suite) en gratis all inclusive.

Enkel lachende gezichten en vriendelijke gebaren.

Een fantastische bestemming

Sam Gomersbach,
    10-1-2018

Ik vond service van het personeel heel goed want jij bent voor hud de prioriteit.

Wat ik wat minder goed vond is dat er veel vuilnis op het strand beland dankzij de stroming van het water.

Krabi - Ao Nang Beach scoort een 7,3 uit 10, op basis van 66 reviews